TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #435363  av RuneÃ¥dl
 
Da går det mot en kjedelig helg uten lexusen :cry: utrolig at Toyota klarer å bruke mer enn en uke på å få lakkert en fanger + skjerm.. menmen sånn er det, får i det minste tid til en liten fest når bilen står på verksted! God helg alle sammen :D

(Noen som har en org frontfanger liggende til lexusen? Vil ikke ta livet av tte fangern i vinter :lol: )
 #436198  av RuneÃ¥dl
 
Da nærmer vinteren seg og det var tid for vinter modus :( kjenner jeg gleder meg til sommer'n allerede, men blir spennende å se hvordan tilstanden til bilen er etter vinteren da dette er min første bakhjulsstrekker! :lol:
ellers har det ikke skjedd så mye med bilen, har lakkert opp fremfanger samt høyre forskjerm. Har også montert en liten "spoiler" :mrgreen:

 #436210  av ArildM
 
Minste spoilern også da :mrgreen:
 #436214  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Minste spoilern også da :mrgreen:
Haha, ja.. fant ikke noe mindre :lol:
men syntes det ble bra med den lille "vippen" bak :)
 #436229  av ArildM
 
Enig der da :) Er detaljene som utgjør bilen :)
 #436232  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Er detaljene som utgjør bilen :)
kunne ikke vært mer enig! :mrgreen:
 #436443  av toyotakp61
 
Digger fargen:D litt annet enn "alle" de andre som er sølv og sort;) blandt top to, rett etter den mørke blåfargen som holger hadde på sin is200
 #436447  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:Digger fargen:D litt annet enn "alle" de andre som er sølv og sort;) blandt top to, rett etter den mørke blåfargen som holger hadde på sin is200
Takk for det :D ja, blåfargen er hakket finere.. men syntes at gullfargen gjør at bilen skiller seg ut :mrgreen: fikk rubba og lagt voks på bilen i går, så da ble den så blank å fin atte :lol:
 #436451  av RuneÃ¥dl
 
Måtte ut og ta noen bilder etter at bilen ble rubbet og lagt på voks i går kveld! :mrgreen:



 #436452  av ArildM
 
Nice 8)
 #436492  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Nice 8)
Takk :D syntes det ble bra selv! eneste som irriterer meg er at det ser ut som om det har vært penslet klarlakk noen steder på tak, panser, bagasjeluke ja stor sett på alle deler av bilen, og det er ikke pent! syntes bare i sterkt lys da eller fra noen vinkler. Men irriterer meg over det uansett! :twisted:
 #436499  av ArildM
 
Utrolig hvor mye rubbing og polering har å si for utseendet på bilen :) Eneste negative er jo som du sier at alle skavanker som evt finnes dukker opp når man holder på slik ;)
 #436502  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Utrolig hvor mye rubbing og polering har å si for utseendet på bilen :) Eneste negative er jo som du sier at alle skavanker som evt finnes dukker opp når man holder på slik ;)
ja, finner jo alt av småplukk når man får bilen inn i godt lys å får gått over den nøye noen ganger! :lol:
 #436636  av RuneÃ¥dl
 
Da kom det en liten pakke i posten i dag, og bilen puster nok litt lettere! :lol: Fikk nesten litt sjokk når jeg åpna luftfilterboksen og fikk se filteret som satt der, så lurer på hvor lenge det er siden det er byttet! :roll: Tok samtidig av hele luftfilterboksen og vasket denne da var full av sand og driiit! :evil:
Men fikk i allefall inn nytt k&n filter, og syntes bilen gikk merkbart bedre (kan være ønsketenkning :lol: )
Nytt:

Gammelt:

Nytt vs Gammelt:

Går og venter på ny altezza grill også! den kommer forhåpentligvis i posten i morgen eller på lørdag! :mrgreen:
 #436655  av ArildM
 
Nice. Kudos for å beholde original luftfilterboks :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19