TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #436662  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Nice. Kudos for å beholde original luftfilterboks :)
hehe, ja ser ikke helt vitsen med å begynne å montere noe annet :)
 #436666  av ArildM
 
Er vel gjentatte dynotester som viser at "sportsluftfilter" bare er gimmick :)
 #436669  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Er vel gjentatte dynotester som viser at "sportsluftfilter" bare er gimmick :)
Ja, blir vel litt mer lyd med sportsfilter, men effektøkningen er vel heller minimal :lol:
 #436882  av RuneÃ¥dl
 
Da kom det ei lita pakke i posten i dag også! :lol:
 #436893  av RuneÃ¥dl
 
Noen som har erfaringer med K-sport sine coilovers? vurderer å handle ett sett i løpet av vinteren, og syntes K-sport sine virker greie :D Disse blir jo levert med hardhetsjustering, noen som vet hvor stor forksjell det er mellom hardeste og mjukeste instilling på disse? For vil ikke ha en bil som er for stiv, med tanke på at jeg bruker den hver dag! :)
 #436894  av ArildM
 
K-sport kan levere akkurat den hardhet på fjærene som du vil :) Street settene deres ser ut til å være ganske myke i alle fall ut i fra hardheten jeg fikk på fjerene på AW11. Ikke montert enda på min. Steffen og Dag på forumet kjører vel begge K-sport på sin AW11 og ser ut til å være fornøyd med det :)
 #436909  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:K-sport kan levere akkurat den hardhet på fjærene som du vil :) Street settene deres ser ut til å være ganske myke i alle fall ut i fra hardheten jeg fikk på fjerene på AW11. Ikke montert enda på min. Steffen og Dag på forumet kjører vel begge K-sport på sin AW11 og ser ut til å være fornøyd med det :)
Men er vel hardhets justering på demperen også? :)
 #436919  av ArildM
 
Jepp, er ørten forskjellige hardhetsinstillinger på demperen også :)
 #436920  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Jepp, er ørten forskjellige hardhetsinstillinger på demperen også :)
Var det jeg trodde! :) Er bare litt redd for at bilen skal bli like stiv som corollan var, for der var det jo ikke demping igjen i det hele tatt :lol:
Men så lenge jeg går for ett litt dyrere sett med hardhetsjustering blir det vel ikke så ille! :mrgreen:
 #436927  av ArildM
 
Så lenge fjærene og demperne ikke er for harde så skulle det vel gå bra :)
 #436932  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Så lenge fjærene og demperne ikke er for harde så skulle det vel gå bra :)
ja får håpe det! men så lenge det er hardhetsjustering vil jeg jo tro at det ikke er pinne stivt uansett hvordan du justerer hardheten, litt forskjell må det jo være! :lol:
 #436946  av RuneÃ¥dl
 
kom enda ei pakke i posten i dag! denne gangen en Altezza grill :mrgreen: Men flink som jeg er så klarte jeg jo å bestille grill til is300 og da passet jo den selvfølgelig ikke på bilen min, i allefall ikke i tte fanger'n! :(
 #436960  av ArildM
 
Kjipern. Mye IS300 her i landet så det bør jo være lett å selge :lol:
 #436963  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Kjipern. Mye IS300 her i landet så det bør jo være lett å selge :lol:
Hehe, ja :lol:
men utrolig kjipt at den ikke passet! For liker virkelig ikke den nettingen som sitter der nå :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19