Hei, regner med det er st185 det er snakk om, om ikke jeg tar helt feil så har vanelig ST185 fuelcut på 0,8kg mens ST185CS har på ca 1,1kg.
Men fuelcut oppleves ikke som at bilen slutter å lade, når du får fuelcut så merker du det for å si det sånn, Det er liksom bare pang så mister du alt av krefter og bilen slutter å dra å motorlampa lyser om jeg ikke husker feil.
Det føles nesten som å kjøre inn i en vegg eller noe sånt, hvis du forsøker og fortsette og kjøre etter at du har fått fuel cut så vil du merke at så fort motorstyringa registrerer turbo trykk så vi den kutte bensin tilførselen, da må du stoppe skru av tenninga og starte bilen på nytt så er alt bare bra igjen.
Jeg har lest at folk påstår at du må dra ut EFI sikringen for å deaktivere fuelcuten, men på bilen min holder det med bare tenning av og på.
Hvis du bestemmer deg for å fjerne fuelcut så vær forsiktig og husk at den er der for en grunn, det var slik jeg tok kverken på motoren min.