TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ettermontere kompressor pÃ¥ is200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #444069  av Nugatti
 
Selve kompressoren er nå én ting, men uten vogga fra TTE sliter du også veldig ;)
Kompressoren må være nøyaktig plassert, på millimeteren, for ikke å slite i stykker det som er av reimer.
 #444071  av RuneÃ¥dl
 
Nugatti skrev:Selve kompressoren er nå én ting, men uten vogga fra TTE sliter du også veldig ;)
Kompressoren må være nøyaktig plassert, på millimeteren, for ikke å slite i stykker det som er av reimer.
jeg vet, men med "kompressor" mener jeg komplett kit med alt :)
 #451281  av QuiNlan
 
Jeg ble grusa av en BMW 530d E90 i går. Ble forbanna! Tror jeg må få tak i kompressor noe brennkvikt!

Hvordan gikk det med prosjektet ditt Runeådl?
 #451283  av QuiNlan
 
Like greit å kjøpe en IS300 da, men så vil man jo gjerne ha turbo eller kompressor, og da setter jo Norge seg i vrangmodus som vanlig.

Vurderer en 3 liter som neste bil, men da med turbo eller kompressor orginalt fra fabrikk, og gjerne en diesel.
 #451284  av ArildM
 
Helt klart.
Må si at en moderne Diesel slik som jeg har i pendlerbilen min, går styggelig godt, og billig :oops:
 #451285  av RuneÃ¥dl
 
QuiNlan skrev:Jeg ble grusa av en BMW 530d E90 i går. Ble forbanna! Tror jeg må få tak i kompressor noe brennkvikt!

Hvordan gikk det med prosjektet ditt Runeådl?
Det gikk bra det, kompressor er montert og livet er bra! :mrgreen:
meen det går fortsatt ikke bra nok, så begynt å titte på nytt reimhjul, dyser ++ :lol:
 #451286  av QuiNlan
 
Hvor fikk du tak i? Og, hvor mye?

Nytt reimhjul bør vel være det minste problem. Jeg tror [url=Dissehttp://shop.tdi-plc.com/catalog/parts-c-107_197_214_384.html]disse[/url] leverer reimhjul.
 #451290  av RuneÃ¥dl
 
QuiNlan skrev:Hvor fikk du tak i? Og, hvor mye?

Nytt reimhjul bør vel være det minste problem. Jeg tror [url=Dissehttp://shop.tdi-plc.com/catalog/parts-c-107_197_214_384.html]disse[/url] leverer reimhjul.
Kjøpt en hel bil med kompressor jeg, så plukket jeg det bare av den og monterte på min :mrgreen:
 #451368  av dca
 
Hva er en bmw 530d e90?
Det har ihvertfall ikke jeg sett ;)