Har en 2jz gte (aristo) jeg skal ha i en driftebil.
I år blir det bare orginal motor og turboer osv.
Hvor mye ladetrykk tåler de før turboene går til h......?
Og hvor stor må restriktorringen i eksosen være?( har hørt at det er vanskelig å justere med boostcontroller, trykket blir for høyt uansett)
Må man montere noe fuelcut defender eller noe sånt?
Og siden dette er en automat, så er det vel en ledning eller noe man må godseeller gi + for at ecu får signal om at den står i "park" slik at den starter ?
I år blir det bare orginal motor og turboer osv.
Hvor mye ladetrykk tåler de før turboene går til h......?
Og hvor stor må restriktorringen i eksosen være?( har hørt at det er vanskelig å justere med boostcontroller, trykket blir for høyt uansett)
Må man montere noe fuelcut defender eller noe sånt?
Og siden dette er en automat, så er det vel en ledning eller noe man må godseeller gi + for at ecu får signal om at den står i "park" slik at den starter ?
Nissan skyline R34 2jz drifter.
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++