2jz-gte jdm spørsmål
Legg innLagt inn:02 feb 2014 12:43
Har en 2jz gte (aristo) jeg skal ha i en driftebil.
I år blir det bare orginal motor og turboer osv.
Hvor mye ladetrykk tåler de før turboene går til h......?
Og hvor stor må restriktorringen i eksosen være?( har hørt at det er vanskelig å justere med boostcontroller, trykket blir for høyt uansett)
Må man montere noe fuelcut defender eller noe sånt?
Og siden dette er en automat, så er det vel en ledning eller noe man må godseeller gi + for at ecu får signal om at den står i "park" slik at den starter ?
I år blir det bare orginal motor og turboer osv.
Hvor mye ladetrykk tåler de før turboene går til h......?
Og hvor stor må restriktorringen i eksosen være?( har hørt at det er vanskelig å justere med boostcontroller, trykket blir for høyt uansett)
Må man montere noe fuelcut defender eller noe sånt?
Og siden dette er en automat, så er det vel en ledning eller noe man må godseeller gi + for at ecu får signal om at den står i "park" slik at den starter ?