TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som kjenner til denne bilen?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #440632  av Zepticon
 
Makk skrev:Faen gikk den til den prisen?? Lover dårlig for oss andre med ønske om en bra bil som har en fair price :p
Blir vel melka for alt det er verdt at en slik gikk for 500k :D
Prisene på Eurospec supra har vell stått på stedet hvil de siste 5-8 årene. Husker ikke når jeg først starta å se på slikt, men da var det 550k som var regnet som OK pris på en i god stand.
 #440638  av inzane2012
 
Nå er det vel relativt vanskelig å finne en Eurospec supra her til lands, og hardtop er vel nesten umulig, så sånn sett er det kanskje greit om prisane holder seg litt oppe. Men en halv mill for en bil fra forrige årtusen, som sikkert har fått smake på det ene og det andre og i tillegg har blit kræsja og vert rammeskjeiv? Nei, da hadde eg heller kjøpt meg en flett ny GT86...
 #440651  av Stiansen
 
Sykt syns jeg. Min blir solgt i disse dager til samme pris.. Og det er en Eurospec Hardtop som ikke har vært kræsja.. :P
 #440663  av celicat23
 
Kan liksom ikke tro at noen er så dumme at de betaler så mye for en de har fått beskjed om at har vært kræsja.. At noen har betalt så mye fordi de IKKE har fått beskjed at bilen har vært herpa? Muuuulig.
 #440668  av ArildM
 
Tror nok det sistnevnte er korrekt. Hadde følt meg grundig lurt om jeg fikk vite i etterkant at bilen min hadde vært krasjet :roll:
 #440691  av Stiansen
 
celicapower skrev:Det hadde våre kjekt å visst kem så kjøpte den og hvor mye personen betalte. Tviler litt på at den gikk for 499.000,-
Bare å søke opp regnr så får du fort opp hvem som er ny eier.
SU14928
 #440695  av ArildM
 
Greit at selgeren vet om at den har vært skada, men vet kjøperen det? :lol:
Jeg er ikke den som sporer opp eieren via statens vegvesens sms tjenese bare for å spørre:
"Hei, gratulerer med Supra! Vet du at den ble krasjet ganske kraftig på bane for noen år tilbake siden?" :| :wink:
 #440707  av inzane2012
 
Stiansen skrev:
celicapower skrev:Det hadde våre kjekt å visst kem så kjøpte den og hvor mye personen betalte. Tviler litt på at den gikk for 499.000,-
Bare å søke opp regnr så får du fort opp hvem som er ny eier.
SU14928
Gidder ikke bruke 3kr på å finne ut hvem som eier den bare for å si at "hei, bare lurte på om du har blitt informert om at den 20 år gamle japsen du betalte en halv mill for, har vert kræsja under banekjøring, og måtte rettes opp 3mm både framme og bak. Ha ellers en fin dag videre."
 #440710  av Makk
 
Synes det er flott at en oppegående gruppe holder øye med spesielle biler slik at folk ikke blir lurt evt kan bli informert.

Finnes garantert massevis av biler der ute som har skjedd både det ene å det andre med som aldri blir fortalt videre :shock: