TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fred`s Lexus is300h

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #442197  av Fred
 
Ja..
SÃ¥ var det gjort da.

Var å hentet min nye Lexus idag.

Sånn så den ut.
Her er klokken ca 1500.

Bilde

Nå har jo ikke jeg for vane å holde bilene mine originale særlig lenge, så 1730 hadde den blitt sånn:

Bilde

Det er egentlig ikke planen å bruke disse felgene, da jeg var misfornøyd med utseende på den svarte avensisen min med dem, men nå er jeg jammen usikker, for på denne bilen synes jeg det ser ganske greit ut.

Får prøve meg fram når felgene som er i bestilling ankommer, så får jeg se hva det blir til...

Noen flere planer med bilen har jeg egentlig ikke.
Nå er det bare å kjøre!
Sist redigert av Fred den 27 aug 2014 19:50, redigert 3 ganger totalt.
 #442201  av RuneÃ¥dl
 
Gratulerer med utrolig tøff bil! :D Helt klart en bil som står høyt oppe på ønskelista!
 #442203  av mannen
 
Gratulerer med vakker bil!
 #442215  av Freebird
 
Veldig flotte biler dette. Til tross for at jeg kjører Mercedes til daglig så synes jeg det er fint at noen tør å velge noe litt annerledes når de skal kjøpe premium. :)
 #442702  av Fred
 
Usikker her nå altså....
De svarte felgene var bare noe jeg hadde liggende fra avensisen som jeg monterte mens jeg venta på de jeg egntlig skulle ha på bilen.
Har aldrig vært noe fan av svarte felger egentlig, men på denne bilen i sølv, så synes jeg det ble OK.

Så idag fikk jeg de som egentlig var bestillt og monterte på dem , Synes jo ikke det ble så gæli heller egentlig...

Svart eller sølv?


Bilde
 #442708  av magnesmurf
 
Jeg synes faktisk de svarte så bedre ut. Kanskje få lakket opp de sølvfelgene i svart? Hadde nok blitt det aller beste i mine øyne.
Prøvde å få tak i noen pene svarte felger til vinterhjulene på min IS 300h, men endte opp med sølv for å få utseendet jeg ville ha på felgene.

Executive utgaven du har kjøpt?
 #442961  av Vegard86
 
Herlig bil - Sølvfelgene uten tvil!! satt som et skudd!
 #443001  av Fred
 
Det er executive ja.
Da ser det ut som om sølv blir sittende på bilen. Var usikker lenge, men plutselig fikk jeg solgt de svarte til en på jobben = Problem løst!
 #443045  av Ã˜rjan
 
Har du senket din? Eventule med hvilket senkesett?

Blir en F-sport hvit med pakke 6 her relativt snart..
 #443072  av eiriksmil
 
Senka du på 1 1/2 time og eller? Så lavere ut iallfall 8) Senke (mer?) og kanskje litt spacing på bakhjula hadde denne sittet som et skudd. Jeg har ikke hatt veldig sans for nye IS-designet, men fader det hjalp med hjul..!
 #444667  av Fred
 
Ble senka også på 2 1/2 time ja. Var ikke noe å somle med det...

Tok noen bilder idag, etter å ha vært en tur i EU og handla 12 brett med brus. (spleiselag på jobben, jeg bor 15min unna grensa)

Lurer på om jeg skal kjøre rundt med last i bagasjen, bruker ikke den plassen til noe annet likevel! 8)

Bilde

Bilde
Sist redigert av Fred den 27 aug 2014 20:59, redigert 1 gang totalt.