TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Trenger TUV papirer pÃ¥ Coilovers Ksport MR2 AW11

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #442512  av ArildM
 
Send melding til K-sport :) Oppgi chassinummer og nummer på demperne så sender de kopi.
Evt har jeg eller Dag (MR2i på forumet) sikkert papirene liggende et sted.
 #442513  av Zepticon
 
rubje skrev:Hei
Er det noen som har TUV papirer til Coilovers Ksport MR2 AW11.
Jeg har demperne , men ikke papirene :-(
Haster !
Har du den utgaven av coiloverne som er TUV godkjennt da? De lager nemlig en med, og en uten TUV om jeg ikke husker veldig feil.
Skal abre være å sende dem mail for å få det tilsendt: http://www.k-sport-germany.com/index.php?id=news&L=1
 #442530  av rubje
 
Hvor finner jeg nummeret på demperne ?
Har bare funnet ksport og noe som står på kinesisk ?, men har ett nummer på fjøra . Nummer : 11-205
Er det noen som har TUV papir på PDF file, og kunne send dem til meg ?
Hadde vært til stor hjelp for meg dette, om noen kunne send .
 #442541  av rubje
 
ArildM skrev:Send melding til K-sport :) Oppgi chassinummer og nummer på demperne så sender de kopi.
Evt har jeg eller Dag (MR2i på forumet) sikkert papirene liggende et sted.

Hadde vært fint om noen kunne se om di hadde funnet disse ? :-)
 #442564  av MR2i
 
Det er dessverre ikke bare å kopiere et TUV-dokument.. Chassinr på bil og nr som er stemplet på coiloversene må stemme overens med dokumentet...
Finnes jo photoshop da men..
 #442571  av Zepticon
 
MR2i skrev:Det er dessverre ikke bare å kopiere et TUV-dokument.. Chassinr på bil og nr som er stemplet på coiloversene må stemme overens med dokumentet...
Finnes jo photoshop da men..
Er det spesielt for disse? Har aldri krevd chassinummer på noen av TUV dokumentene jeg har hatt. Der står det stort sett bare stått bilmodel og modelbetegnelse(feks AW11) , og aldri noe chassimummer utenom det.
 #442572  av ArildM
 
Jeg kan se om jeg finner papirene, men de må i så fall scannes siden jeg kun har det i papirformat. Der er det som Dag skriver utgitt papirer for spesifikt chassinummer.