TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noko stjel straum MK1

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #443794  av peedie
 
Nokon som har erfaring med at eit eller anna stjel straum? Eit eller anna trekk for mykje straum frå bilen min, og det som gjer størst utslag av sikringane er den på 30A framme under panseret Den nede til venstre når du står framme og ser bakover).
Nokon som har tips? Ser ut som eg kjem til å montere hovedstraumbrytar. Greitt nok det på ein sommarbil.
 #443800  av ArildM
 
Aldri vært plaget med det jeg nei. Har heller ingen erfaring med hva som kan være feil. Sjekk ettermontert utstyr :)
 #443804  av peedie
 
ArildM skrev:Aldri vært plaget med det jeg nei. Har heller ingen erfaring med hva som kan være feil. Sjekk ettermontert utstyr :)
Veit du kva den sikringen går til?
 #443840  av peedie
 
Eit anna spørsmål. Er det standard med vifte bak luftinntaket for motor? Som sug inn luft?
 #443842  av ArildM
 
Jepp. Den vifta er relestyrt og skal starte når bilen står på tomgang, for da å kjøle ned motoren.
Ellers vil jeg tro det står under sikringslokket hva de forskjellige sikringene er til?
 #443847  av peedie
 
ArildM skrev:Jepp. Den vifta er relestyrt og skal starte når bilen står på tomgang, for da å kjøle ned motoren.
Ellers vil jeg tro det står under sikringslokket hva de forskjellige sikringene er til?
Det er laga til manuell knapp for den vifta. Men den tappar ikkje straum, berre lurte.
I lokket framme står det RTMRT-eit eller anna under 30A sikringen...
 #444090  av Anders gullstein
 
Den vifta er egentlig termostatstyrt. Det er en temperaturføler til venstre for motoren på en brakett. Den føler på temperaturen i motorrommet. Når temperaturen går over 80 grader Celcius, så skal den starte viften og stoppe den når den går under 65 grader Celcius.