Side 1 av 1
Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:17 jul 2014 19:19
av peedie
Nokon som har erfaring med at eit eller anna stjel straum? Eit eller anna trekk for mykje straum frå bilen min, og det som gjer størst utslag av sikringane er den på 30A framme under panseret Den nede til venstre når du står framme og ser bakover).
Nokon som har tips? Ser ut som eg kjem til å montere hovedstraumbrytar. Greitt nok det på ein sommarbil.
Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:17 jul 2014 20:42
av ArildM
Aldri vært plaget med det jeg nei. Har heller ingen erfaring med hva som kan være feil. Sjekk ettermontert utstyr

Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:17 jul 2014 20:55
av peedie
ArildM skrev:Aldri vært plaget med det jeg nei. Har heller ingen erfaring med hva som kan være feil. Sjekk ettermontert utstyr 
Veit du kva den sikringen går til?
Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:18 jul 2014 20:41
av peedie
Eit anna spørsmål. Er det standard med vifte bak luftinntaket for motor? Som sug inn luft?
Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:18 jul 2014 21:10
av ArildM
Jepp. Den vifta er relestyrt og skal starte når bilen står på tomgang, for da å kjøle ned motoren.
Ellers vil jeg tro det står under sikringslokket hva de forskjellige sikringene er til?
Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:18 jul 2014 21:47
av peedie
ArildM skrev:Jepp. Den vifta er relestyrt og skal starte når bilen står på tomgang, for da å kjøle ned motoren.
Ellers vil jeg tro det står under sikringslokket hva de forskjellige sikringene er til?
Det er laga til manuell knapp for den vifta. Men den tappar ikkje straum, berre lurte.
I lokket framme står det RTMRT-eit eller anna under 30A sikringen...
Re: Noko stjel straum MK1
Legg innLagt inn:01 aug 2014 21:30
av Anders gullstein
Den vifta er egentlig termostatstyrt. Det er en temperaturføler til venstre for motoren på en brakett. Den føler på temperaturen i motorrommet. Når temperaturen går over 80 grader Celcius, så skal den starte viften og stoppe den når den går under 65 grader Celcius.