TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Front lip/bodykit, kjøpes i norden?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #444165  av JanMr2kvamme
 
Hallo Hallo.

Trenger nok engang hjelp fra den geniale TS-OGN gjengen.. Har vært i en "liten" smell med gobilen. Med andre ord fronten har fått seg en karamell, trenger altså 1stk ny front(glassfiber). Så, er det da noen som har peiling på om dette kan kjøpes i norge/sverige. Har prøvd å google litt å funnet ganske lite & til ganske "stiv pris"(+3000) + dårlig utvalg.

takker på forhånd for seriøse svar.
 #444168  av ArildM
 
Kjipt.
Enten må du vel kjøpe en billig stylingfanger og bruke masse tid på å få den til å passe, ellers så må du høre med noen av guruene her inne om de har noe originalt liggende.
Evt huggeri? Kan være vanskelig å skaffe, og du må nok regne med at det vil koste litt uansett hvordan du gjør det.
 #444188  av JanMr2kvamme
 
Heissan.

Takker for svar:) Den jeg har brukt er ikke orginal, men av glassfiber("billig & greit å jobbe med").. Er glassfiber jeg ser etter(helst)... Har bare ikke lyst å betale utrolig mye i frakt.+ Har bodykit på resten av bilen & har gått en del bort fra orginal "look". Har aldri prøvd å fixe så mye på glassfiber så vett ikke hvordan resultatet blir, eller hvordan det er og lakkere igjen?!

Orginal fanger, hvordan er standen på den(mye arbeid som kreves?), må nok uansett omlakkere & div.

Igjen takker for svar/ide`r^^
 #444191  av JanMr2kvamme
 
Zepticon skrev:3000kr er da ingen stiv pris :P
Om du skal ha noe billigere er det bedre å repparere den du har :P
Hehe, nei du har rett i det, fair price, MEN.. Så kommer frakt, og da lander vi på rundt nesten 5000(eller mer)Kjøper ikke noe jeg ikke er fornøyd med,så da blir d nesten å få fraktet fra UK/US. Så kaster bare & ser hvilke geniale tips jeg kan få. Har aldri prøvd å fixe glassfiber(redd d ikke blir "100%" uansett)
Sist redigert av JanMr2kvamme den 07 aug 2014 18:08, redigert 1 gang totalt.
 #444192  av JanMr2kvamme
 
Emil_L skrev:Har en orginalfanger til overs om du er intresert :)

Har du noen bilder. Evt litt mer info (stand/rust/skader?). Kan være meget intresert i den ja viss den har "rett look" & ikke krever uendelig med arbeid(og prisen er ok).. ^^
 #444196  av JanMr2kvamme
 
lasse skrev:Denne ligger jo ihvertfall ute på finn om det er intressant.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=Mr2

Og originalfangeren er i plast, så om man finner rust på den er du god :lol:

Lasse..Lasse..Lasse, THANK YOU! Not bad not bad... Hahahahhah vell, klarer mye fantastisk, men finne rust på plast, hmm well, you live you learn(takk):P ... Fant mye snax på finn her nå ja:D

Skuffer aldri å be om hjelp her^^