TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2008 Avensis

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #444888  av Leif Gunnar
 
Jeg har en 2008 Avensis SFR7 Edition med original NAVI spiller. Dette er jo en 2xDIN spiller, men jeg lurer på om jeg må bytte ramma for å sette i en annen 2xDIN spiller, eller passer original ramma?
Fikk den nye spilleren i posten på mandag, og hadde vært greit å vite om jeg må bestille nye ramme, slik at jeg får bytta den i helga.

Noen tips?
 #444893  av Royalmaas
 
Er jo bare å prøve å se om den passer da, napp ut gamle spilleren og sett i ny :)
 #444896  av Leif Gunnar
 
Ingen som har ett konkret svar altså? Ingen her inne som har Avensis? Eller er det bare slik at ingen gidder å bry seg med å svare?
Svaret til nå er mao å demontere interiøret, for å prøve. Passer den ikke, så må jo interiøret på plass igjen, for så å bestille ny ramme. Demontere enda en gang, for å bytte spilleren.


Jeg har prøvd mange ganger her, med flere andre biler jeg har hatt, å spør om hjelp til enkle ting. Og kan ikke huske å ha fått noe særs svar på den andre innlegga mine før. Så enten er forumet dødt, ellers gidder ikke folk å hjelpe.

Men jeg tror jeg sier takk for meg her inne. Får mer hjelp fra folk som ikke vet hva en bil er føler jeg...
 #444901  av Royalmaas
 
Er jo ikke alle som har lik bil som deg, og dei som har har sikkert ikke instalert ny spiller. Demontere det som trengs for å skifte spiller er jo en enkel sak for di fleste, så jeg trur du får en lett sak her :)