TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota mr2 og mazda 323 gtx selges

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #445326  av TopSecret
 
Selger da mine 2 biler pga endret livssituasjon og behov for større bil.

Toyota mr2 gti
93mod
km 230 000
pris 30 000
Ã…pen for bud

Bilen er eu godkjent til neste sommer, fungerer bra men trenger litt omsorg for å bli tipp topp.
Gåen thermostat, men ny følger med. Noe skranglelyder av gåen eksosskjold og sliten i lakken.

Ellers er der kouki baklykter, kouki vinge, mr2 turbo motorlokk, 4" eksos catback (følger med dual exhaust)
Sportsstoler (orginale kan medfølge) er bra musikkanlegg i bilen, med custom 8" sub bak førersete.
Følger med 3sett felger på bilen, de som er avbildet på bilen, et sett 15" med toyo proxes r888 dekk samt et sett med volk TE37 17" +++ mye mer av deler til både gti og turbo som ikke jeg husker alt.
Står på tein flex coilovers, men godkjente fjører følger med.
Er også byttet begge kanaler på bilen av fagman, så skal være bra for rust.

Bilde

Bilde
flere bilder kommer


Mazda 323 GTX 4wd turbo
88mod
km 160 000
pris 40 000

Bilen ble kjøpt i for ca 1,5 år siden som en vinterbil, men har blitt lite brukt.
Eu godkjent til neste sommer.
Er en utrolig artig bil, som jeg egentlig ville beholde, men selger litt under tvil.
Nylig byttet bremsesylinder og en kalipter på verksted, nytt OMP ratt og endel målere.
Står coilovers på bilen, der den ene bakdemperen er gåen, så burde byttes og bilen kan være litt tungstartet når den er varm, men startet med en gang når den er kald. Den skraper litt på nedgiring til 2 gir, men dette er et typisk syndrom på GTX, da girkassene ikke er så sterke orginalt.

Utenom dette er det en utrolig artig bil, som går bra, er utrolig fin for alderen og veldig unik bil som ikke er så mange igjen av.

Bilde

Bilde

Bilde