TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Er bildesign kunst? (skriver skuleoppgÃ¥ve)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #445629  av Myklebust
 
Sarlacc skrev:Jeg mener spørsmålet "er bildesign kunst?" er interessant nok til å diskutere i en skoleoppgave
Heilt klart! Det ser en jo berre på responsen her! :)
 #445679  av Myklebust
 
Då er eg ferdig med første utkast! Neste er veiledning frå lærer'n basert på det, og så er det presentasjon om to veker :)
 #445694  av Myklebust
 
Takker! :D Er ikkje store greier.. Maks ti minutter med spørsmål etterpå.

Skal presentere problemstillinga, for så å gå inn på kva kunst og design er, så tar eg for meg ja- og nei-argumentasjonen, og til slutt tenker eg å vise bilder av forskjellige bildesign for å få respons på kva folk flest syns. Allerede fått kommentar frå en i klassa om at dette bryr han seg "dritt om", så det kan bli interessant :roll:

Tenker ikkje å komme med konklusjonen min når eg presenterer.
 #445774  av Myklebust
 
Då har eg hatt framføring! :D Gjekk egentlig veldig bra! Var jo seff nervøs før eg begynte, men kom fort inn i grooven får en sei! Er jo et tema eg liker å snakke om, så det vant eg nok mykje på!

Læreren si tilbakemelding: "Godt med slike studenter. Er jo berre å lene seg tilbake og lære!" :mrgreen:

Fleire av medklassingene som syns det var ei god framføring og at eg hadde valgt et interessant tema. Prøvde å få til diskusjon etter framføringen, men det gjekk ikkje så godt. Den eine som sa noke var blitt overbevist om at bildesign kunne vere kunst, selv om eg ikkje prøvde hardt å overbevise dei.. Presenterte begge sider med like stor vekt. Avslutta med å spørre om konseptbiler kan vere kunst siden det ikkje har funksjon som bil, og det kan ha gitt litt ekstra tyngde til JA-sida.

No er det ikkje innlevering før 15. desember, så eg kjem til å prioritere fag nummer to ei stund.
 #445775  av Myklebust
 
Hadde utdrag frå forumet her med i presentasjonen forresten:
inzane2012 skrev:zepti, om JEG mener at bil design er kunst, så ER det kunst. Så enkelt er det. At en eller anna akademiker skal komme å fortelle MEG hva kunst er, er helt på trynet.
Zepticon skrev:Om jeg mener at en nyre og en lever er det samme, så skal ingen lege komme å fortelle meg noe annet?
At du mener det er det samme viser bare at du ikke vet hva noen av delene er:) dette er faktisk definerte begreper som man ikke bare kan omdefinere etter eget ønske.
Sarlacc skrev:Prøv å dra ned temperaturen litt, det begynner å lukte brent her...
Hadde med utdrag for å vise at det er debatt om dette, og at eg ikkje står aleine med spørsmålet. I tillegg for å vise at det er vidt forskjellige og sterke meininger om det. Sladdet forresten brukernamn osv., men er jo fritt fram for folk å gå inn her og lese, så det var jo forsåvidt litt hypersensitivt ;)

Dere skal vite at debatten her har hjelpt meg veldig med oppgåva! Takk! :D
 #445785  av Myklebust
 
Den får dere lese når oppgåva er innlevert! :D Mangler litt finpuss, og skal kuttes ned frå 3700 ord til rundt 2500! Referanselisten skal også vere etter et visst system. Mykje jobb berre i det :shock:
 #445799  av Phinex
 
Second that! Må bare dele et bilde fra da jeg studerte... Max hat å måtte døgne natta før innlevering for å få på plass referanselista fikse på layout og annet småplukk. Tok lengre tid enn vi hadde beregna ;) Skrev min bachelor om noe så interessant som ferromagnetismen :P
Vedlegg
525485_10150953110906119_1775581393_n.jpg
525485_10150953110906119_1775581393_n.jpg (70.23 kiB) Vist 7787 ganger
 #446033  av Myklebust
 
Wow! XCARFilms lager dei beste bilanmeldelsene på YouTube (med en skikkelig entusiast-, bilelsk-vinkel), og her har har eg funne en film frå dei som egentlig oppsummerer mykje av det eg skriver i oppgåva. Utrulig egentlig: eg har ikkje sett den filmen her før i dag, men likevel kjem anmelderen med mange av dei same poenga eg har i oppgåva (mykje takka vere innspill her, det skal vere sagt)! Viser at oppgåva er på rett spor! :D

 #446427  av Myklebust
 
Då er oppgåva innlevert! Når eg har fått karakter på den så blir den lasta opp her :) Lurer litt på korleis eg skal få med bildene osv., men det finner eg nok ut av. Går det an å laste den opp som word-dokument?
 #446428  av Kris
 
Lykke til, får håpe på ein god karakter :-)

Det letteste er vell og kopiere teksten til en forum post og laste opp bildene. Eneste er at det kan ta sin tid avhengig av hvor langt du har skrevet og hvor mange bilder det er.
 #446429  av Myklebust
 
Ca. 3000 ord og 6-7 bilder. Men er ikkje umulig å legge det ut sånn, nei! :)
 #446433  av Myklebust
 
Det hadde jo vore heilt perfekt! :D