Dessverre passer ikke noe av supraMK4/soarer.
JZS147 har tannstanga "bak" motor-traversen, mens Supra MK4 og Soarer har tannstanga forran traversen.
Derfor er Supra/Soarer typisk "rear-sump" , mens JZS og JZX har sumpen forran.
Tannstanga er bak på alle "luksus" bilene til Toyota/Lexus, mens de er forran på alle de "sportslige". Tannstang foran er foretrukket i drifting.
På samme årstall er JZS147 prikk lik Lexus GS300 (samme bil), og har ellers flere likhetstrekk med Toyota Chaser/Mark II i samme periode.
Men - Jeg drifter med tannstanga bak jeg og, det går fint. Men er ett helvete å få tak i brukbare deler, så det meste er custom hele veien for å få det brukbart (Kapping og omsveising av spindler + forlengelse av styrestag).
Jeg satte bort selve sveisinga til noen som kunne røntgen sjekke sveisene etterpå (så det ikke knekker under bruk), og det har holdt i 2 år uten stress.
Tips: Glem å kjøpe ferdige greier du får online, det suger skikkelig - DIY gir deg mye mer rattutslag og funker vesentlig bedre.
*Endret 11.11.2014 ref Holger sitt innlegg