Verdivurdering og tips til kjøp ST205 WRC
Legg innLagt inn:03 des 2014 00:30
vurderer sterkt å kjøpe denne celicaen.
Hvor mye er den verdt(sånn ca)?, og hva bør jeg se etter når jeg drar å ser på den? (forhåpentligvis til helga)
-Karrosseri: er uten riper, rust og bulker.
Var ifølg. Selger også bra på underside av bil.
-Chassis/hjuloppheng: var tight og uten slakker.
-Interiør/ratt: er originalt. Uten hull, men med normal slitasje på seter. Dobbeldin spiller, turbotrykksmåler som er skrudd fast i midkonsoll(fysh).
-Gir/drivverk/diff: var uten feil og ulyder, tight å fint. Nye oljer(omega)
-Motor:
kmstand nesten 200.000
Har ikke ulyder, lekkasjer, eller væske/oljeforbruk. Stabil temp.
større turbo, uoriginal eksos. Frontmontert Ic, Styres av datasprut som kan trenge mapping. Misstanke om fuelcut. (kjørt på 0,8 bar).
Original eksos/grenrør/turbo og ledningnett følger ikke med
annet:
Er en Lhd Wrc med takluke
EU og til aug. 2016
2 sett hjul.
Fri for heftelser
Ta i betraktning at dette er selgers ytringer.
Kan komme med flere bilder i morgen. Er på tlf nå
Hvor mye er den verdt(sånn ca)?, og hva bør jeg se etter når jeg drar å ser på den? (forhåpentligvis til helga)
-Karrosseri: er uten riper, rust og bulker.
Var ifølg. Selger også bra på underside av bil.
-Chassis/hjuloppheng: var tight og uten slakker.
-Interiør/ratt: er originalt. Uten hull, men med normal slitasje på seter. Dobbeldin spiller, turbotrykksmåler som er skrudd fast i midkonsoll(fysh).
-Gir/drivverk/diff: var uten feil og ulyder, tight å fint. Nye oljer(omega)
-Motor:
kmstand nesten 200.000
Har ikke ulyder, lekkasjer, eller væske/oljeforbruk. Stabil temp.
større turbo, uoriginal eksos. Frontmontert Ic, Styres av datasprut som kan trenge mapping. Misstanke om fuelcut. (kjørt på 0,8 bar).
Original eksos/grenrør/turbo og ledningnett følger ikke med
annet:
Er en Lhd Wrc med takluke
EU og til aug. 2016
2 sett hjul.
Fri for heftelser
Ta i betraktning at dette er selgers ytringer.
Kan komme med flere bilder i morgen. Er på tlf nå