TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Grøftlys kobling / skjema

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #446723  av henningl
 
Hei, da mr2'en jeg nylig har kjøpt kom med styling frontfanger uten grøftelys har jeg kjøpt et sett orginale grøftelys fra Japan. Og når jeg pakket dem ut ble jeg litt overasket over antallet ledninger, noen som kjenner til hvordan dette eventuelt skal kobles? Er jeg heldig henger det fremdeles orginale kontakter på bilen, men uansett lurer jeg på hvordan et lys skal ha behov for så mange ledninger? Ser bare en lyspære inni, men kan se ut til at det er minst to.
Vedlegg
mr2foglights.jpg
mr2foglights.jpg (835.38 kiB) Vist 2905 ganger
 #446763  av lasse
 
Ser ut til at du har fått tak i motoriserte grøftelys (ekstrautstyr i Japan) du trenger bare å koble til de to ledningene som sitter i den hvite pluggen, den som ikke er rund, så lyser pæra.
 #446783  av henningl
 
Motoriserte grøftelys? Høres veldig fremtidsrettet ut for en så gammel bil.. Fulgte de rattets dreining da eller bare høydejusterbare fra førerplass?
 #446869  av lasse
 
Svingte etter rattets dreining faktisk, hvor mye de svinger vet jeg ikke, men sikkert en kul gimmick for Toyota på den tiden.
Er jo faktisk endel litt kule ting man kunne få som ekstrautstyr på JDM bilene, original turbotimer blandt annet.
 #446923  av Nilsen
 
Det kom fra rev 4 av hvis jeg ikke tar feil,,har en rev 4 selv der det er motoriserte grøftelys,,,de svinger litt når du svvinger rattet ja..
 #446956  av Scoop
 
Jeg vet at Oteck på et eller annet forum koblet opp sine. Han har gjort mye sprell, men skikkelig gjennomført. Motoriserte speil, rattstamme, lykter. Keyless go, lexus håndtak osv osv.