TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 86 mod mr2 prosjekt

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #447047  av tad
 
Vurderer selge min 86 mod mr 2,nett bytta motoren,den gamle motoren kan følge med,bilen har gått vel 200.000 km,motor skal vere nyleg overhaldt ifølge han eg kjøpte motoren av.litt rust i hjulbuer bak,dei bør byttes,bilen trenger lakk då klarlakken øsner etter dorleg lakkjobb tidlegare.heilt grei innvendig.Nokon som har formeining om verdi på bilen?Har ikkje bilder for honden nett no.
 #447048  av mr2pondus
 
Ut i fra hva du skriver,vil alt over 9 lapper være bonus. Ser ut fra annonsene som har vært på finn i 2014 så har ok eksemplarer gått for 20-25. Men alt avhenger av rustmengde. Tror det skremmer bort mang en kjøper.
 #447050  av mr2pondus
 
Kan hende det. Jeg har jo ikke sett bilder. Men er hjulbuer og kanaler mer likt mariekjeks,er bilens liv i en tynn tråd. Da blir den gjerne delebil.
 #447051  av Inz4ne
 
Få opp noen bilder så er det lettere å vurdere hva slags verdi den har. Ligger en hvit en på autodb som er rustet ihjel og den ligger til 10k og har ligget ute en god stund. Om du ikke må selge den nå, så kan det være at den er lettere å selge til våren, da er det gjerne flere som er i markedet for en slik bil, og da kan man kanskje få litt mer selv for et prosjekt. Har kjøpt 4 MK1 oppigjenom og har vel egentlig betalt litt for mye for alle utenom den siste.
 #447053  av mr2pondus
 
Inz4ne skrev:Få opp noen bilder så er det lettere å vurdere hva slags verdi den har. Ligger en hvit en på autodb som er rustet ihjel og den ligger til 10k og har ligget ute en god stund. Om du ikke må selge den nå, så kan det være at den er lettere å selge til våren, da er det gjerne flere som er i markedet for en slik bil, og da kan man kanskje få litt mer selv for et prosjekt. Har kjøpt 4 MK1 oppigjenom og har vel egentlig betalt litt for mye for alle utenom den siste.
Henger meg på denne. Gode bilder av bilen,uansett hvor avslørende det er,gjør det lettere å selge. Mk1 markedet har vært litt opp og ned de siste årene. En ting er hva de står annonsert for,en helt annen sak er hva de faktisk er solgt for.