TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • mr2 widebody noen som kjenner

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #447436  av runejakobsen
 
kjøpte en mr2 widebody for ca 1.5 år siden. og lurer på om noen hær på forumet veit noe om hvem som har bygd den?
om det kanskje ligger en gammel prosjekt tråd hær eller no.
kjøpte den i stavanger. men fikk vite av tidligere eier at den hadde gått i bergen's ommeråde.
den har blitt byggd om til widebody lakert og montert turbo motor.

hadde vært kult å hvist om det fantes en prosjekt tråd eller noe så en kunne sett hva som hadde blitt gjort med bilen min :)
noen bilder
Bilde

Bilde

Bilde
 #447439  av ArildM
 
Alltid kult med Widebody. Kan ikke komme på å ha sett bilen her inne i farta, men som du sier mulig det ligger noen tråder på prosjektforumet? Bruk søkefunksjonen :)

Mangler noen fete felger og litt senk så har du en skikkelig kul bil :)
 #447441  av runejakobsen
 
har no anna felg ligganes. har noe dyre planer så får se hva som blir gjennomført. men står en 5sgte i byggeprosess i stua da så er i gang. og hele bakstillinga er sandblåst og lakert så har jo fått begynt ;)
 #447446  av ArildM
 
5SGTE blir aldri feil :) Bruker du 98pluss blokka eller?
ATS Racing har myye snacks til slike prosjekter 8)

Unnskyld om jeg spør, men hva med fargen?
Så en mattsvart Widebody her om dagen, så ikke dumt ut :wink: Kanskje tilogmed matt rød?
Den lakken som er på nå er litt "fast and furious" :oops:
 #447447  av runejakobsen
 
98+ block ja.
Prioriterer at den skal gå fært før jeg skal bry meg om fargen.
Finnes mange farger som hadde vært kulere og mere praktisk.
Får se om det blir farge bytte etter å ha fått rivi av widebody kittet. Gjøken som har bygd bilen ha helstøpt av sammen så får ikke av noe. Og jeg må ha mulighet til å skru av fangere og sideskjørt for å ta litt rust og gjøre vedlikehold så...
 #447448  av ArildM
 
Helstøpt ja, ser jo fint ut i et par år til det begynner å sprekke og man må av med fangere eller tilsvarende :P
 #447449  av runejakobsen
 
trur det har holdt i ca 4 år nå forsatt ikke sprekt. men hadde vært fint om det sprakk for da erre lettere å fine sjøtene...