TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bytte toppakning og radiator pÃ¥ Toyota MR2 Turbo 3SGTE

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #447549  av MR2TURBO300
 
Hei

Er det noen her som kunne tatt på seg en slik jobb i nærmeste fremtid?
Hadde satt stor pris på det. Holder til i Oslo. Send mail på John_1989_702@hotmail.com hvis det skulle være av interesse :)

Eller: Er det noen som anbefaler noen steder de har peiling og det samtidig er til en grei pris? Bør jeg ta det i Sverige?
 #447552  av ArildM
 
Er en del jobb med dette. Må ut med bærebrua, eksos, stikkakslinger osv, evt senke hele bakstillinga. Så er det ganske rett fremover i likhet med en FWD bil. Ekelte verksteder er veldig dyre på dette siden de rett og slett ikke vet hvordan dette skal gjøres siden motoren er midtstilt. Selv Toyota er enkelte gang usikre, og tar myye betalt bare pga dette.

David på Underground Garage vet jeg har skrudd en del på SW20 så du kan jo høre med han?
Han holder vel til i Osloområdet et sted vet jeg.

Om bilen er kjørbar, eller om det er mye du skal ha gjort kan Latvia være en mulighet, kan få utført flere ting der samtidig om du ønsker og spare på det sammenlagt kontra timeprisene i Norge. De hadde i alle fall ute turbomotoren i SW20en min i sommer og bytta regreim. Hør med Knut på Sia Namaste på Facebook for priser.