Hallo.
har en 91 st185 som har hvite plugger og hvit lambda.
Den går fint på tomgang. men når jeg kjører og begynner gi gass så virker det som den bremser opp, og turbo spoler og suger masse luft. kan gi bittelitt gass så går den. men med en gang den spoler og prøver å flytte seg så virker det som den bremses. bråker fælt uten noe reaksjon..
Å når jeg starter den så går den på 2-3 sylindre i 1-2 sekund før den går ordentlig. sikkert en sammenheng der.
Har byttet pumpe (biltema sin kopi av walbro) nytt bensin filter. sett på lmm og ikke noe fukt eller noe der.
hatt ut dysene og målt dem. alle har rundt 3.5 ohm og er rene i "filteret".
bilen endrer turtall hvis jeg kobler ut lambda så antar den er i orden?
Noen som har noe forslag til hva det kan være?
Takker for svar
har en 91 st185 som har hvite plugger og hvit lambda.
Den går fint på tomgang. men når jeg kjører og begynner gi gass så virker det som den bremser opp, og turbo spoler og suger masse luft. kan gi bittelitt gass så går den. men med en gang den spoler og prøver å flytte seg så virker det som den bremses. bråker fælt uten noe reaksjon..
Å når jeg starter den så går den på 2-3 sylindre i 1-2 sekund før den går ordentlig. sikkert en sammenheng der.
Har byttet pumpe (biltema sin kopi av walbro) nytt bensin filter. sett på lmm og ikke noe fukt eller noe der.
hatt ut dysene og målt dem. alle har rundt 3.5 ohm og er rene i "filteret".
bilen endrer turtall hvis jeg kobler ut lambda så antar den er i orden?
Noen som har noe forslag til hva det kan være?
Takker for svar