Sandesupra skrev:Viggo90 skrev:Sandesupra skrev:Ser ikke mange euro hardtop manuell, fordi det ikke ble laget mange av de.. Cato Verge skal selge en. er en us spec og var 1 av 3 eller 5 hvite hardtop produsert i 95..
er nok langt over 400 ja. de går nok for 500 pluss.
Olav Susegg her på forumet skal selge sin PERVERST råe trd widebody også:-) prisant. 560k:-)
uk-spec er jo flott med tanke på bremser og motor, men ville kanskje heller valgt en jdm hvis du allikevel skal sitte på høyre. Mye rust på uk-spec fremfor jdm.. nå får du jo godkjent jdm på lik linje så lenge de kommer fra et Eu-land.. skal du over bpu blir handle lista den samme i motor.. nesten.. bremsene er mindre da.. pumpa også, men den vil du bytte i begge uansett hvis du skal singel veien:-)
Men se på blocket! har sett euro manuell til 350 og hvis du klarer å ljuge litt med tanke på mva så havner du rundt 420-450 totalt..
Takker for tips, hører du har ganske kontroll på antall og diverse
Er no generelt ute etter Euro-spec pga,panseret, front spoileren, keramiske turboane og større bremsene som leverer 330hk også turtellar/speedo som ikkje ender på 180km/t, for eg vil heller makse ut mot 90% av dei orginale turboane sin effekt med meir stealth tuning som dobbel bensinpumpe og injectorar, FMIC og 3-3,5" Eksos heile veien og nerme meg opp mot 500hk. Veit ikkje om enn går for singel om enn ikkje skal få da godkjent.
Ja den TRD widebody Supra'n er jo absolutt drømmen, men den drømmen rauk ilag med oljejobben oppsigelsen ensålenge... 
Også er eg ikkje gira på automat (sverga til manuel gir) eller Targa top.
Regner med du mener stål turbo og ikke keramiske;-) kjipt å høre! veit hvordan det er i bransjen.. Båt her da, men mange har måtte gå..
klart at en Uk-spec må jo ikke være rusten.. men har gått hele sitt liv i fuktige europa, så meget sannsynlig.. skjønner godt hvorfor du ønsker en EU/US utgave. Større dyser 550vs440 bensinpumpa er vel 255lph vs190.. bremser, kammer osv så klart mere potensiale i en økning på eu kontra jdm.. satt jo inn en jdm motor i min uk spec nå
Siden muligheten var der for en lav km motor.. planen er jo 650 dyser og 264 kammer, større pumpe. så da dumpa jeg eu motor siden de samme delene skulle byttes uansett;-)
Uansett hva du gjør, leit etter rust. legg deg ned å se under bilen. røyk ved oppstart av KALD bil, ta av røret fra intercooleren og se etter Store oljespor.. litt er naturlig da..
Mange som garrantert har mere input enn meg:)
lykke til uansett:-)
Takk for mange tips, tolka det feil då på Supraforumet,
"This amount of different equipment combinations might be irritating. Furthermore almost all options (leather seats, airbags, targa roof, rearspoiler etc.) available could be ordered as extra equipment for all other versions. The targa roof is an option that could be only ordered together with the automatic gearbox. It wasn't available with turbocharged versions from 08.94 on. Big brakes were available from 05.95 on (standard on RZ, all others: option) The biggest differences between J-Spec vehicles and export vehicles can be found under the hood. The 2JZ-GTE turbo-engine specified for the Japanese Domestic Market does use smaller injectors (440ccm instead of 550ccm), a different intake camgear and turbochargers with ceramic exhaust turbines instead of metal turbines. This leads to a lower maximum power output J-Spec Supras reach. Official figures aren't available since Japanese manufacturers had a "Gentlemen Agreement" about advertising cars destined for their domestic market with a maximum of 280hp.
Nevertheless J-Spec Supras are measured with (~310-320hp DIN/~300-310hp SAE) on the dynometer. J-Spec Supras do have a limited-top speed at JDM-typical 180kph (112mph) while export models are limited to 250kph (155mph)"
Men du har heilt rett, og det er liksom det som gjør da meir interessant med ein Euro-spec

Og rusten drepe, fysj verste sort. så blir ein overgang på det, slik som han Holger her på forumet bala med no
