TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN treff Leira(Fagernes) 1 og 2 juli 2017!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #457275  av Daniel HS
 
Hvis alt går etter planen, håper jeg og en kompis og stille med 1stk Carlos Sainz og 1stk Mr2 Turbo (Mk2), jobber med å få med enda en kompis med CS.

Håper på å få bilen på på veien og EU-godkjent til da, går ikke det blir det å haike med Mr2en, går den til helvete innen den tid, så blir det en kjedelig Corolla (evt Aurisen til far, om han tør å låne den bort :P ) :P hehehe...
 #457294  av magnesmurf
 
SÃ¥ lenge man dukker opp i noe som er interessant er man nok tilgitt :wink:

Prøver å dra med en kamerat emd en 76mod corolla, så det må ikke være sportsbil :D
 #457319  av Rolla75
 
oskarbergsødegård skrev:Ser det står "sportsbiler".. Er det et must? Altså, skjønner at jeg ikke skal komme i yarisen til bestemor, men er mye gammelt og tøft som ikke går under sportsbiler! :D :)
Bilde
:D
 #457330  av Daniel HS
 
Hytte er bestilt fra Fredag til søndag :D

Jobber med å få bilen klar, fått "ny" motor inn og driver på med kobling/montering av dic osv osv... Så er håpet er at alt er på stell på den og man kan få den igjennom en EU-kontroll før treffet! Hehe... men bilen ser neppe strøken ut estetisk om den blir klar.... :P :P
Vedlegg
20170522_182158.jpg
20170522_182158.jpg (4.14 MiB) Vist 14127 ganger
 #457459  av hmsilset
 
Så bra så mange tar seg tid til å treffes :) Jeg får dessverre ikke bilen i gang til da, så får lånt eller kjøpt meg noe jeg kommer meg frem med. Taue den til verksted i kveld. Skifte reg reim i morgen. Ny coil hjalp ikke, så får prøve å se om det er bensinpumpa som er kaputt eller releet.
 #457468  av hmsilset
 
Hei. Har ikke den minste anelse ;) Ville vi skulle føre inn på liste, men det ble ikke gjort.Men det ser bra ut! Jeg er fornøyd enten det blir 10 eller 40. Har hverken bil eller bestillt hytte, men skal så absolutt få ordna det :)
 #457470  av Daniel HS
 
hmsilset skrev:Hei. Har ikke den minste anelse ;) Ville vi skulle føre inn på liste, men det ble ikke gjort.Men det ser bra ut! Jeg er fornøyd enten det blir 10 eller 40. Har hverken bil eller bestillt hytte, men skal så absolutt få ordna det :)

Ja, tror det blir bra uansett. :D

Håper på å få Carlosen på veien til dess, skal på EU på mandag, så får vi se :)

Hva bil er det du desverre ikke får med deg da? :/
 #457471  av hmsilset
 
Det er tøffe biler :) Kjøpte godkjent ombygd mr2 turbo for ett år siden.Den gær bare ikke. Tror det er bensinpumpa eller rele eller noe som har klikka. trenger også ny regreim og helst ny topp pakning,plugger, brakett til coil osv men har ikke tid til den. Men det går bra. Er bare hobby når jeg rekker det :) Har hatt 4 mr2 siden år 2000.
 #457493  av Daniel HS
 
hmsilset skrev:Det er tøffe biler :) Kjøpte godkjent ombygd mr2 turbo for ett år siden.Den gær bare ikke. Tror det er bensinpumpa eller rele eller noe som har klikka. trenger også ny regreim og helst ny topp pakning,plugger, brakett til coil osv men har ikke tid til den. Men det går bra. Er bare hobby når jeg rekker det :) Har hatt 4 mr2 siden år 2000.
Bensinpumpereleet er jo forholdsvis enkelt å teste, kan bruke lysrele for å teste der :) Men releet der er en kjent feil på Celica iallefall, så regner med det ikke er noe annerledes på Mr2.

Kan forresten anbefale å kjøpe regreimsett osv på reservedeler24.co.no, fine priser der. :)