TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SELGES: 1999 Toyota Avensis 2.0 Linea Sol

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #456481  av McLarren
 
Har en Avensis jeg har hatt en god del år nå jeg gjerne skulle fått solgt. Er en '99 modell sedan med 3S-FE motor og manuell gir. Den har gått rundt omkring 285k km. Den er av fargen 6P3, eller perlemor grønn om du vil, denne fargen fikk man på Supra i USA også... :roll:
Den har egentlig alt man kunne få av utstyr den gangen, skinnseter, air condition, hengerfeste, tåkelys i fanger, el. vinduer foran og bak osv. Mye som egentlig ikke har noe å si og, som lakkerte speil, dørhåndtak, kromgrill osv, ting man bare fikk på 2.0'n :D
Har blitt byttet en del på den det siste året, nye bremser foran, bremserør bak, håndbremswirer, nye sommerdekk (215/45-17), følger og med noen ekstra deler på kjøpet. Bilen er ikke 100% feilfri, det må jeg nok innrømme, rust på nedre hjørne av venstre bakdør, slitasje på sjåførstol og ratt, og noe klunkelyd fra bakstillingen, sikkert bare noen foringer. Men den er EU-godkjent ut september i år, og går nok greit igjennom da vil jeg tro. :)

Selges grunnet overgang til ett annet merke da jeg fikk muligheten til å oppfylle en barndomsdrøm. Hadde tenkt meg 15k som den står, ferdig prutet, årsavgift og omreg. kommer i tillegg, så om noen kunne tenkt seg en helt grei pendlerbil, eller bil nr. 2 er det bare å ta kontakt med meg på 454 94 680, helst sms.

Prosjekt tråd med noen bilder: viewtopic.php?f=62&t=38734
 #456492  av ArildM
 
Trist å se du selger bilen :) Den var i alle fall høvelig strøken sist gang, og for 15lapper er dette en god pris :)
Bilen går godt forresten! :)