Tores tredje 86, RHD Sprinter trueno
Legg innLagt inn:08 okt 2017 13:55
Bestemte meg for å bytte bort ene 86'n min i en japansk trueno, min var halveis bygd om til trueno også...
gamlebilen

nye!



prøve å sette den i stand til helga å ta den med på bane, fått den til å gå fint, å er frisk.. veier kun 806 kg uten batteri!

ikke orignalbil heller...
justerbart panhard, trd færer og brace i bagasjen

justerbart casterstag forran

RCA,coilovers og servoarmer

cusco camberplater, strut brace og fin manifold

stolen som sto i bilen før, satt den innigjen nå, forje eier var større en meg så han monterte et nyere sete..



ekstradeler

bilen er heeelt rustfri under! aldri sett no lignende ass

med bytta stol etter bilde

justering på ett eller anna med blanninga

bytta plugger, en greddy NGK, en Bocsh og 2 denso... haha


nye slotta og drilla bremser rundt hele med nye klosser

helt analogt instrumentpanel, oljetrykk, olje temp og vanntemp, går tre stålomspunnede slanger til dem


gamlebilen

nye!



prøve å sette den i stand til helga å ta den med på bane, fått den til å gå fint, å er frisk.. veier kun 806 kg uten batteri!

ikke orignalbil heller...
justerbart panhard, trd færer og brace i bagasjen

justerbart casterstag forran

RCA,coilovers og servoarmer

cusco camberplater, strut brace og fin manifold

stolen som sto i bilen før, satt den innigjen nå, forje eier var større en meg så han monterte et nyere sete..



ekstradeler

bilen er heeelt rustfri under! aldri sett no lignende ass

med bytta stol etter bilde

justering på ett eller anna med blanninga

bytta plugger, en greddy NGK, en Bocsh og 2 denso... haha


nye slotta og drilla bremser rundt hele med nye klosser

helt analogt instrumentpanel, oljetrykk, olje temp og vanntemp, går tre stålomspunnede slanger til dem

