TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • RE: Hjelp til dokumentasjon styling kit - mr2 mk2

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464339  av Ace
 
Hei ,

Verdt et forsøk ;
Etter at bilen ble veteran , så har lokalt verksted hengt seg opp i / etterspurt dokumentasjon på styling kit på bilen .
Har dokumentasjon på kjøp. Men fikk aldri tilsendt dokumentasjon / TUV papirer . Var litt frem og tilbake og lovet dette tilbake ved kjøp.
Selskapet dette ble handlet hos , eksisterer ikke lengre . (da det er 17+ år siden)

Har vært i kontakt med et selskap som bruker leverandøren , men for dem var det helt utelukket å sette meg i kontakt med leverandør. (selv da jeg fremga at jeg ønske å betale for dokumentasjonen) Da de hadde en haug med slike forespørseler . Og jeg ble da bedt om å kjøpe en nytt kit fra de , så kunne de sende med dokumentasjon ? :lol:

Er det noen snille sjeler der ute som har noe papirer på Border / Greddy / Atomiw wide body kit
til en Toyota mr2 mk2 ?

Takk for tilbakemeldinger
 #464342  av Makk
 
Vurdert å reise ett annet sted? De færreste får dette problemet ved kontroll så lenge det ikke er bozosoku-nivå med en handlevognvinge på 3 meter :lol:

Er det EU kontroll på bilverksted det snakkes om eller SVV kontrollstasjon.
 #464344  av ArildM
 
Diskuteres litt her (dog widebody):
viewtopic.php?f=33&t=34084

Ellers må jeg si meg enig med det som nevnes i den tråden og det Makk sier, så lenge ikke stylingen vesentlig endrer bilens dimensjoner (særlig bredde?) så har jeg aldri hørt om noen som klager på litt styling...
Men enkelte verksteder er verre enn andre :roll:
 #464348  av Ace
 
Takk for svar
Eu kontroll ja . Har aldri vært noe problem noen gang i løpet av de 20 år jeg har eid bilen.
Men å reise til et annet verksted er ikke aktuelt .
Dog det kunne løst saken , poenget er å ha alt papirer på stell evnt. Ved salg av bilen .

Papirene finnes , men med lite service innstilte selgere så viser det seg vanskelig