hm, noe rart her.. men:
-GT4 og GT4CS har samme girkasse, fordelerkasser og differ. Det er kun i USA at de tidligere modellen av GT4 ble levert med en svakere kasse og med kun en åpen diff bak

-GT4 får fuelcut ved ca 0.9 bar så CS'en sin ECU er programmert for mer trykk, men selve motoren er nøyaktig den samme og tåler ikke mer trykk i seg selv.
-Karosseriet er det samme i CS, med unntak av lettere frontfanger og bakfanger, samt annerledes front og annet panser.
-CS har grovere eksos.
-Hjulopphenget er stort sett det samme, men CS har noe stivere dempere og har et kraftigere krengestag fremme..
Alt i alt er det ikke så mange forskjeller, men det er nok til at CS er en mer interessant bil om du skal trimme litt. Hovedfordelene som jeg ser det er høyere fuelcutgrense, lavere vekt i bilen og vannkjølt intercooler. Og en CS er ikke verdt så forferdelig mye mer enn dem vanlige GT4'ene selv om enkelte eiere prøver å selge dem ekstremt dyrt fremdeles. Jeg ville ikke betalt mer enn 10-15.000 ekstra for en CS
