Side 1 av 1

dBdrag...

Legg innLagt inn:05 sep 2004 09:28
av gt4cs
Hei

Jeg driver med dBdragracing og har konkurrert med Crx'en min ( til salgs!!!!) og det har gått kjempe bra i grunn, har nå to norgesrekorder, men nok om det. ettersom jeg kommer til å delta med Carlos Saints'en jeg får under Norges finalen og får litt dårlig tid til å teste ut noe som helst så lurte jeg på om noen har forsket noe på hvordan det lønner seg å ha kassa og slikt. elementene oppover eller bakover eller hva?? alt tas i mot med takk!!!!

Legg innLagt inn:05 sep 2004 13:33
av sindrejl
jeg mener bakover gjør seg best i celica..

Legg innLagt inn:05 sep 2004 15:39
av gt4cs
sindrejl skrev:jeg mener bakover gjør seg best i celica..
Har du testet med måling? eller er det det du hører?

Re: dBdrag...

Legg innLagt inn:05 sep 2004 15:50
av Techpoint
gt4cs skrev:Hei

Jeg driver med dBdragracing og har konkurrert med Crx'en min ( til salgs!!!!) og det har gått kjempe bra i grunn, har nå to norgesrekorder, men nok om det. ettersom jeg kommer til å delta med Carlos Saints'en jeg får under Norges finalen og får litt dårlig tid til å teste ut noe som helst så lurte jeg på om noen har forsket noe på hvordan det lønner seg å ha kassa og slikt. elementene oppover eller bakover eller hva?? alt tas i mot med takk!!!!
Hvilken bil har du samlet poengene med da?
Siden du brukte CRX'en på hønefoss.

Leste en plass at halvparten av poengene måtte man opptjene med bilen man skal bruke i NM..

Re: dBdrag...

Legg innLagt inn:05 sep 2004 16:59
av @lpher
gt4cs skrev:Hei

Jeg driver med dBdragracing og har konkurrert med Crx'en min ( til salgs!!!!) og det har gått kjempe bra i grunn, har nå to norgesrekorder, men nok om det. ettersom jeg kommer til å delta med Carlos Saints'en jeg får under Norges finalen og får litt dårlig tid til å teste ut noe som helst så lurte jeg på om noen har forsket noe på hvordan det lønner seg å ha kassa og slikt. elementene oppover eller bakover eller hva?? alt tas i mot med takk!!!!
I Celican min (ST182 - 91 mod.)...så spilte den best pekende bakover (som i de fleste coupe'er) eller pekende mot ene siden faktisk :)

Målte den ett par ganger selv på jobb...men husker selvfølgelig ikke hvilke målinger jeg fikk dessverre :)

@lpher

Re: dBdrag...

Legg innLagt inn:05 sep 2004 17:32
av gt4cs
Techpoint skrev:
gt4cs skrev:Hei

Jeg driver med dBdragracing og har konkurrert med Crx'en min ( til salgs!!!!) og det har gått kjempe bra i grunn, har nå to norgesrekorder, men nok om det. ettersom jeg kommer til å delta med Carlos Saints'en jeg får under Norges finalen og får litt dårlig tid til å teste ut noe som helst så lurte jeg på om noen har forsket noe på hvordan det lønner seg å ha kassa og slikt. elementene oppover eller bakover eller hva?? alt tas i mot med takk!!!!
Hvilken bil har du samlet poengene med da?
Siden du brukte CRX'en på hønefoss.

Leste en plass at halvparten av poengene måtte man opptjene med bilen man skal bruke i NM..
'

Har kun samlet med Crx'en ja.. har spurt om det er greit at jeg stiller med en annen bil til finalen og det gikk greit under litt tvil. om jeg i det heletatt har fått bilen til da...

Legg innLagt inn:05 sep 2004 22:41
av smallville
Jeg fikk 134,4db med 2x12" mds fanatic vent bakover :) Var på juli treffet på rudskogen i fjor. Var nå rimelig fornøyd med det jeg da :) Har jo aldri vært med på noe sånt før :) Men jeg har jo ikke prøvd å snu dem jeg da...

Legg innLagt inn:10 sep 2004 14:28
av TrustNo1
Jeg målte engang Nissan 100nx'n jeg hadde før til 145,6db og det var før jeg fikk koblet alt sikkelig med begge spolene på 2x12" gas elementene jeg hadde. Oppsettet hadde jeg slikt at elementene var vendt 45 grader frem mot midten, og reflekser oppover. Tror kanskje dette kan være ett oppsett som kan fungere i celica også.

Noen bildet av det hele finner du på http://trustno1.kicks-ass.net/100nx/

Om det skulle være av interesse, har jeg fortsatt kassene og finnishen liggende til salgs for en billig penge. Burde være mulighet for at det kan passe på celica med litt modifisering :)