TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Dette er ett MUST read for alle dere med bodykits..

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #60522  av CelicaTurbo
 
dæven ja.. men han kunne gjort baklyktene mye bedre enn det der vel?

 #60526  av angrykid
 
Ya, eneste jeg klikka litt på også, dem var dritstygge..

 #60535  av Anders gullstein
 
Ganske stilige de Toyota Previane som står i bakgrunnen på noen av bildene.

Sjekk også stylingen på noen av de andre kassabilene som er med på noen av bildene :shock:

 #60543  av cameleon
 
Er jo helt klart et helt utrolig arbeid de har gjort der. Talentfulle mennesker som har stått bak dette. Skyt meg om jeg tråkker på noens tær, men synes det er litt dumt å transformere en biltype til en annen. Personlig har jeg aldri vært noen stor fan av F50. Liker F40 en god del bedre. Og i mine øyne er NSX en mye penere bil enn F50.

 #60553  av Anders gullstein
 
cameleon skrev:Er jo helt klart et helt utrolig arbeid de har gjort der. Talentfulle mennesker som har stått bak dette. Skyt meg om jeg tråkker på noens tær, men synes det er litt dumt å transformere en biltype til en annen. Personlig har jeg aldri vært noen stor fan av F50. Liker F40 en god del bedre. Og i mine øyne er NSX en mye penere bil enn F50.

Enig, det er ikke helt uten grunn at NSX har holdt utseende sitt så godt som den har gjort gjennom 15 år.

 #60558  av tbergstad
 
Tsssk... Hvorfor ødelegge en fin nsx sånn?..

 #60572  av bose
 
stakkars NSX...... :(

 #60581  av angrykid
 
hehe.. dere er sære, ass. :D

her gjør fyren ett helt utrolig arbeid som får ett ferdig fixa widebody kit til å ligne en masseproduksjon man får kjøpt på rema, og dere henger dere opp i at bilen blir forandret fra nsx til f50? :D

For all del, jeg synes bilen ble DRITFET! i forhold til hvordan den var før, med eneste hake på baklysene. Dem var fæle. Utover det, så har fyren gjort ett sinnsvakt godt arbeid med å få den slik den er. Gromt ble det. Skulle ønske jeg hadde kvalifikasjoner til å gjøre det samme. :)

 #60587  av tbergstad
 
Hater replika.. Som å sette gt4 merker på gti celica, eller m5 på en 520i.. osv... Syns det bare blir dumt. Kjøp ekte vare om det er så viktig å ha.

Nsxen ble sikkert mye værre å kjøre etter modden.. Tamt om det tilfeldigvis hadde dukka opp en ekte f50 i speilet til wannabe sjåføren.. :lol:

 #60590  av bose
 
angrykid skrev:hehe.. dere er sære, ass. :D

her gjør fyren ett helt utrolig arbeid som får ett ferdig fixa widebody kit til å ligne en masseproduksjon man får kjøpt på rema, og dere henger dere opp i at bilen blir forandret fra nsx til f50? :D

For all del, jeg synes bilen ble DRITFET! i forhold til hvordan den var før, med eneste hake på baklysene. Dem var fæle. Utover det, så har fyren gjort ett sinnsvakt godt arbeid med å få den slik den er. Gromt ble det. Skulle ønske jeg hadde kvalifikasjoner til å gjøre det samme. :)
NSX er da en mye fetere bil enn F50 ;)

 #60639  av Anders gullstein
 
bose skrev:NSX er da en mye fetere bil enn F50 ;)
Utseende ihvertfall, ellers så er F50 formel 1 på gata.

 #60703  av Gjertsen
 
Oi dæven. trudde nesten Quakk hadde jobba litt jeg. ligna han ene som kulan på dekket. kanskje bare linselus som du er? :p :lol:

 #60704  av bose
 
Bilde
Han der? :lol: :lol: :lol:

 #60705  av bose
 
Anders gullstein skrev:
bose skrev:NSX er da en mye fetere bil enn F50 ;)
Utseende ihvertfall, ellers så er F50 formel 1 på gata.
Det eneste F50 har i forhold til NSX er mer motor....