Fy f..., enn å ødelegge en av bilverdens peneste, råeste og mest udødelige biler slik.
NSX er definitivt en av de designene som har ett nærmest tidløst design.
Har ikke mye sansen for replica, men de skal ha cred for det imponerende arbeidet de har gjort.
Tar en NSX anny day istedenfor en F50 som konstant må "lappes" sammen.
Utgangspunktet de hadde var jo dødsfett bortsett ifra vingen.
Nsx er en slik bil som må sees LIVE, belive me, de er også en av de få bilene man kun kaster noen fete felger og dekk på så er det gjort.
De er sånn sett lik Mr-2 MKII syns jeg, de har ett så bra design i utgangspunktet at felger og dekk med en liten senking gjør liksom prikken over i,en....
Kaster nå stein i glasshus, men jeg har lenge hatt problem med å bestemme meg mellom om jeg skal ha Supra MKIV eller NSX og jeg har vel etter en par år bestemt meg for at det blir nok NSX..
Alain Prost var en veldig viktig person i utviklingen av denne sinnsyke bilen,det meste av kjøreegenskaper er laget etter hans spesifikasjoner og ønsker og han viste nok hva han pratet om;), i tillegg har den NA motor som jeg er stor tilhenger av, den har ett tidløst design som er etter min smak noe av det peneste og råeste fortsatt,den veier lave 1360kg,en vekt som er utrolig lav i dens klasse, den har utrolige kjøreegenskaper og sist men definitivt ikke det minste poenget er ALUKAROSERIET, det er jo den perfekte entusiastbil. Jeg vet, jeg har en gammel Supra og motor og drivverk er jo bunnsolid, men den jæ..a rusten tar knekken på det meste.
NSX it is....
-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse