TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilder fra garasjen min ???

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #61426  av sindrejl
 
Anders gullstein skrev:Fy faen! hva skal man med hus, når man har en slik garasje. Ei seng der nå og jeg ville ha vært fornøyd :wink: .

Bilde 2: hadde de glemt å lukke porten en vinterdag eller?
Ser ut som ei halv elv har vært gjennom den garasjen..

 #61483  av Rallar
 
Kanskje han fant ut å vaske bilene? :roll:

 #61546  av cameleon
 
Eller kanskje det er batman som eier bilene, og så hadde han en liten krangel med mr.freeze :P

 #61595  av tahustvedt
 
Jøss. :shock:

Sprinkleranlegg? Kanskje et brannvernsystem som har gått av og sprøytet vann mens de var på ferie. :lol:

 #61616  av chris
 
Prioriteringer! Med en sånn garasje, trenger man ikke hus. Hadde med glede bodd sånn som det der jeg. Kjørt bilene rett inn i stua, og hatt et lite soverom i tillegg. Trenger ikke bli så fryktelig ille pris det, kontra en "vanlig" enebolig ?

 #61666  av Erlend
 
Enig med Chris der ja gitt :) Men det kan jo jeg si siden jeg er singel :D Tror det blir verre å få med kona på et sånt prosjekt, men hey... Man kan drømme.

 #61830  av chris
 
Erlend skrev:Enig med Chris der ja gitt :) Men det kan jo jeg si siden jeg er singel :D Tror det blir verre å få med kona på et sånt prosjekt, men hey... Man kan drømme.
Da er tingen å bygge først, og skaffe seg kone etterpå ;)

 #61843  av Remi
 
chris skrev:
Erlend skrev:Enig med Chris der ja gitt :) Men det kan jo jeg si siden jeg er singel :D Tror det blir verre å få med kona på et sånt prosjekt, men hey... Man kan drømme.
Da er tingen å bygge først, og skaffe seg kone etterpå ;)
Kansje æ må si opp kontrakten me kjærringa og bygge garasje :lol:

 #61899  av Erlend
 
Da er tingen å bygge først, og skaffe seg kone etterpå :wink:
Høres ut som en plan :)

 #61962  av CrazyKnight
 
Fuck, jeg får ikke opp et eneste bilde...
Også jeg som er Porsche-idiot også da. (I tillegg til notorisk Toyota-idiot, seff...) :lol:

CK
-wanna see... & drool...