TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AudioBahn Supra4 pÃ¥ Svinesund, Supra3 Oslofjordtunnelen

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61404  av MRQuoc
 
riktig riktig, selv de med fine biler handler på grensa ;D


Jeg kom fra NordicSeries, Skövde, Sverige.. sent idag kveld .. en gang før stengetid hvis jeg var helt våken .. og den har vi da sett før på Gardemoen ;) .. og jeg var trøtt, men tok meg tid til å ta bilde med mobilen .. som jeg faktisk aldri gjør! . !

SupraMK3
I Oslofjordtunnelen , kjørte forbi oss på vei opp fra dypet .. og fulgte hele veien til vi kjørte av Bragernestunnelen .. den var søv-gul-ett-eller-anna .. hadde bare ett øye oppe .. en av Drammens nye Civic-wannabe-lexus-back-fast´n´fourius-look-alike-strømsø-shell-hengeplass .. kjørte forbi oss og la seg bak supra´en .. men turte aldri å kjøre forbi supra´en selv om han hadde klare muligheter .. snedig ..

Wha´eva .. jeg trenger mer søvn! naatttaaa!
Vedlegg
Bilde(2).jpg
Bilde(2).jpg (12.12 kiB) Vist 920 ganger

 #61773  av MRQuoc
 
"ok" er greit
 #61858  av @lpher
 
MRQuoc skrev:riktig riktig, selv de med fine biler handler på grensa ;D


Jeg kom fra NordicSeries, Skövde, Sverige.. sent idag kveld .. en gang før stengetid hvis jeg var helt våken .. og den har vi da sett før på Gardemoen ;) .. og jeg var trøtt, men tok meg tid til å ta bilde med mobilen .. som jeg faktisk aldri gjør! . !
Are og Madammen som er ute å lufter Supran ja :)

@lpher