TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • trenger stemmer for Ã¥ vinne over en opel....

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61681  av MR2turbo
 
hmmm... ble utfordret av en Opel på bilgalleri.dk... Så ser det ut til at jeg trenger litt hjelp her for å vinne over en --opel-- hmmmm :roll:
Kan ikke bare sitte å se at opelen får flere stemmer..... enn en Toyota ;)

stem her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfor ... serID=7795

 #61690  av angrykid
 
Link funker dårlig gitt. :-|

 #61691  av vegar85
 
jeg får linken til å virke jeg!!! :D

 #61714  av mr.two
 
Linken funker bra, og den Opelen er det vel ikke noe spess med ? Ok, buggly kamelon lakk og noen fæle chrommede dingser i bagasjen...what else ? Stem i vei, opelen kan ikke vinne !

 #61715  av CelicaTurbo
 
hm, når jeg stemte var det 58 stemmer totalt og 50-50 fordeling, tror det er første gang en annen bil har vært i nærheten av Markus når hans bil har vært utfordret, men jeg tror det må være at han fyren har mange venner eller en god tilhengerskare for den er jo ikke i nærheten så tøff som Markus sin bil da :roll:

SÃ¥, stem i vei folkens!!

 #61720  av Kjelliken
 
:D når jeg nå stemte på denne var markus på topp.. 51% mot 49% og 59 stemmer avgitt..

Greit at opelen ikke kan måle seg men mener den var rimelig strøken og bra igjennomført den også.. :wink:

 #61732  av jan-erik
 
Kjelliken skrev::D når jeg nå stemte på denne var markus på topp.. 51% mot 49% og 59 stemmer avgitt..

Greit at opelen ikke kan måle seg men mener den var rimelig strøken og bra igjennomført den også.. :wink:
Stemme gitt, så nå leder Markus 52% mot 48% og 60 stemmer avgitt. Ellers enig at den Opel var pen den, men det er nå fortsatt en Opel da :-)

Ellers så var det en svensk Opel Calibra på Gatebil nå som var stylet til det ugjenkjennelige. Utenfor min fatteevne å bruke hundretusenhvis av kroner på å style en Calibra. Litt off-topic men...

 #61738  av Morten
 
54% - 46% i favør Markus etter 63 stemmer :wink:

 #61743  av _speedy
 
55%-45% til Markus etter 64 stemmer 8)

 #61750  av DannyBoy
 
56%-44% etter 64 votes...

 #61774  av cameleon
 
Da sendte jeg mitt bidrag. Måtte bilgudene være med deg Markus 8)

Men om du skulle være uheldig, så er det jo ikke noe spørsmål om hvem som eier den råeste saken da :wink: Kjøreturen i bilen din ga jo større inntrykk på meg enn da jeg hadde min tur i diabloen :wink:

 #61775  av erling
 
MR2turbo skrev:hmmm... ble utfordret av en Opel på bilgalleri.dk... Så ser det ut til at jeg trenger litt hjelp her for å vinne over en --opel-- hmmmm
Kan ikke bare sitte å se at opelen får flere stemmer..... enn en Toyota

stem her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfor ... serID=7795
Sorry pølsa, Opelen trakk nok strået her.. :mrgreen:


Enda en? :?:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfor ... serID=7795


En Celica med "FRONTKOF"

 #61782  av MR2turbo
 
takker :D hva skulle jeg gjort uten dere... ;)

......ikke deg nei, Erling (judas)!!!! :mrgreen:

kunne jo bare gått ut i skogen å gjemt meg om en vectra hadde gått forbi en Toyota... :lol:

 #61784  av Remi
 
Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:

 #61792  av MR2turbo
 
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?