TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rallytur i Sverige med Celica

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63632  av Flexxi
 
Var så heldig å få dra til Sverige og sitte på en rallybil. En opplevelse jeg sent vil glemme!
Noen bilder av Celicaen:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

 #63640  av _speedy
 
You lucky bastard! :D Hvordan fikk du til det..?

 #63641  av Flexxi
 
Nismoo skrev:You lucky bastard! :D Hvordan fikk du til det..?
Vant et uoffisielt Skandinavisk mesterskap i Xbox-spillet "Rallisport Challenge 2". Og premien var tur til Sverige der jeg skulle få sitte på med ekte rallybil og møte folka som hadde laga spillet.

 #63642  av Anders gullstein
 
Celica ligger langt oppe på favoritt lista av rallybiler. :) Det er så rått ut!

 #63668  av spkstrp
 
kult :) stilig at andre liker xbox forresten. Sliter med å modde min 1.6 xbox just as we speak.. Har fått den til å virke, men må lodde om litt på ledningene (veeldig of topic)

 #63696  av Tor
 
Seriøst, det hadde vært ultimat og fått sitte på med en sånn, spesielt sidn det var en Celica.

 #63709  av GT4 CS
 
flere bilder. masse bilder. sikkle sikkle :D

 #63720  av Flexxi
 
Spurte etter flere bilder ja, så her kommer de:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

 #63749  av GT4 CS
 
Sikkle sikkle. Takker og bukker. Får en gledens tåre i øyekroken når jeg ser slike bilder.Sku betalt mye for og fått være med en tur i den bilen :D
Når jeg ser slike bilder skjønner jeg hvorfor jeg er mere autofil en heterofil :lol:

 #63753  av GT4 CS
 
Vet hva jeg kommer til og drømme om inatt :D Fikk du noe info om bilen el? Hva som er gjort med motor og driverk og slikt. Er sykt nyrskerrig på det der, men ikke kommet i kontakt med noen som vet det enda. Uansett er det meget bra bilder som fikk meg til og hoppe av glede :D :D :D :D :D :D :D

 #63861  av Flexxi
 
GT4 CS skrev:Vet hva jeg kommer til og drømme om inatt :D Fikk du noe info om bilen el? Hva som er gjort med motor og driverk og slikt. Er sykt nyrskerrig på det der, men ikke kommet i kontakt med noen som vet det enda. Uansett er det meget bra bilder som fikk meg til og hoppe av glede :D :D :D :D :D :D :D
Bilen veide visst bare 1100kg med bensin og reservehjul ifølge sjåføren. Motoren ytet i rundt 300 hk, pga. restriktor i turbo som måtte til for å stille i hans klasse. Men det var snakk om at han skulle bytte klasse så han fikk en litt snillere restriktor så det ble 30-40 hk mer. Men han mente at uten noen form for restriktor skulle motoren ha over 500 gamp. Kan ikke si at alt jeg fikk høre er 100% sant dessverre, men det virket ihvertfall som de hadde peiling. Drivverket vet jeg heller lite om, alt jeg kan si er at bilen drog veldig godt ifra :D Hoppet to plasser på banen, ene plassen på grus og andre på asfalt 8)

 #63892  av vegar85
 
ser jo ut som orginal cooler og turbo!!!!! :wink:

 #64012  av GT4 CS
 
orginal coolern er god for 450hk den uten mods. Men tviler på at det er så mye mer en turbohuset utvendig som er likt på den sammenlignet med en standard. Men man skal aldri si aldri. Hadde vært så sinnsykt fett og prøvd den bilen en gang :D

 #64081  av Flexxi
 
Han fortalte blant annet at alt av skruer og muttere var laget i aluminium så det er nok spart noen kg der også. Huff, fikk lyst til å kjøre rally nå som jeg prater om turen. :P