TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ceat Arctic III

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #68786  av Rolfis
 
Noen som har noe erfaring med disse Ceat-vinterdekkene? Var de som sto på bilen da jeg kjøpte den. Sikkert noe av de billigste piggfrie dekka som finnes.... :roll:
 #68814  av chris
 
Rolfis skrev:Noen som har noe erfaring med disse Ceat-vinterdekkene? Var de som sto på bilen da jeg kjøpte den. Sikkert noe av de billigste piggfrie dekka som finnes.... :roll:
jeg har ikke hørt om de dekka, og jeg vil tro det er som du sier, billig-dekk. Jeg har kjørt på Aurora piggfri dekk, og jeg bestemte meg for aldri mer å kjøpe billigdekk, spesielt ikke til vinterbruk. Så nå har jeg kjøpt Nokian Hakkapellitta RSi :)

Gode vinterdekk er en god investering
 #69075  av Rolfis
 
chris skrev:
Rolfis skrev:Noen som har noe erfaring med disse Ceat-vinterdekkene? Var de som sto på bilen da jeg kjøpte den. Sikkert noe av de billigste piggfrie dekka som finnes.... :roll:
jeg har ikke hørt om de dekka, og jeg vil tro det er som du sier, billig-dekk. Jeg har kjørt på Aurora piggfri dekk, og jeg bestemte meg for aldri mer å kjøpe billigdekk, spesielt ikke til vinterbruk. Så nå har jeg kjøpt Nokian Hakkapellitta RSi :)

Gode vinterdekk er en god investering
Var meg du hilsa på på Bilradiospes. i dag, bare så du vet det :wink:
Nei lurer på om det ikke blir nye dekk ja. Litt kjipt å ikke føle seg trygg liksom..

 #74885  av Shyggen
 
Dekk skal man ALDRI spare penger på.. :) dvs. du kjøper heller kvailtets dekk en å gå å handle uggu merket til null og nix..

Dekken er tross alt det som holder bilen på veien..

Med mindre du skal børne de bort seff.. :) da er billigdekk greit :D

Men, bruks dekk så bruker jeg heller noen 1000 ekstra

 #75672  av Rolfis
 
Shyggen skrev:Dekk skal man ALDRI spare penger på.. :) dvs. du kjøper heller kvailtets dekk en å gå å handle uggu merket til null og nix..

Dekken er tross alt det som holder bilen på veien..

Med mindre du skal børne de bort seff.. :) da er billigdekk greit :D

Men, bruks dekk så bruker jeg heller noen 1000 ekstra
Enig. Derfor kjører jeg på Hakapeliitta 4 nå. Sitter bra de!! :D