TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • prosjekt snart ferdig

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #98383  av BBB zooloo
 
Coolt att det blev en MKIV :) Lycka till med bilen så kanske vi syns i sommar!

mvh zooloo | http://www.supras.nu

 #98399  av TOYPARTS
 
BBB zooloo skrev:Coolt att det blev en MKIV :) Lycka till med bilen så kanske vi syns i sommar!

mvh zooloo | http://www.supras.nu
Det gjør vi nok :wink:

 #102629  av TOYPARTS
 
Har vært ute å mappet bilen i dag, samt prøvd den på et strekk vi pleier å kjøre, og på 1kg trykk så skiller det 10km/h med gamlesupraen :D :D jeg gleder meg som en liten unge til å gå videre til 2kg hehehehe skilter er vel rett rundt hjørnet også nå, blir en kul sesong dette.

 #102637  av ST205RR
 
kan jo bli bra på ACR dette :twisted:

 #107056  av TOYPARTS
 
da skal det bli skilter i morgen :D :D :D :D

 #107061  av GT_rider
 
Blir den solgt nå, siden du sitter skileter på den?

 #107081  av TOYPARTS
 
GT_rider skrev:Blir den solgt nå, siden du sitter skileter på den?
ingen som har kommet med penger enda 8)

 #107087  av kennethx
 
Ble det noe mapping i dag eller? :)

 #107216  av TOYPARTS
 
Begynte svært dårlig dette :cry: :cry: kom inn dit som vi skulle mappe i dag, det er en tunell med 8% stigning over ca 6km, kjørte først ett drag igjennom for så snu å kjøre ned igjen for å se på loggen, kjørte en gang til, da vi passerte mitten av tunnelen og hadde kommet godt ut på 5giret, begynte bilen å fjuske for så å stoppe, og joda der bare står røyken opp av panseret, og det viste seg at den nye cdi boksen til tenningewn hadde brent opp :cry: :cry: , i vill panikk slet vi av batteripolene for at ikke bilen skulle begynne å brenne, og der sto vi midt i tubbelen uten lys eller noe som helst.

Vi bestemte oss for å prøve å snu bilen inne i tunellen for å komme oss ned igen, og klarte i den manøveren å ødelegge fangeren forran :cry: :cry: :cry: vel vel det kommer en ny dag i morgen, nå er alt koblet tilbake til originalt tenningsanlegg så det blir vel greit dette også

 #107218  av cinco
 
nei så kjipt!
så nå må det ny fanger på plass, eller kan den fikses?

 #107227  av Mr2 Mk2
 
Kjipt da :( men er vel ikke lenge til den er oppe å går igjen :P

("godt ut på 5.giret" :twisted:)

 #107233  av GT_rider
 
Jostein skrev:("godt ut på 5.giret" :twisted:)
Hehe.. tenkte mitt jeg og da 8) Skulle vært morsomt å visst sted for mapping. er ikke så mange tuneler rundtom med 8% stigning heller :?:

 #107245  av TOYPARTS
 
vil ikke si hvor det er, men om dere tenker dere om så finnes det vel kun 2 alternativer

 #107266  av Turbotrille
 
Kan vi tippe???

Isåfall må det vel bli nordover, 2 felt opp, ett ned. :roll:

 #107281  av TOYPARTS
 
Turbotrille skrev:Kan vi tippe???

Isåfall må det vel bli nordover, 2 felt opp, ett ned. :roll:
8) 8) 8)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17