TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • prosjekt snart ferdig

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #107285  av kennethx
 
Det var som faen. Blir å klage litt på den nye cdi boksen til tenningen da eller? hmm

 #107397  av GT_rider
 
Turbotrille skrev:Kan vi tippe???

Isåfall må det vel bli nordover, 2 felt opp, ett ned. :roll:
Første jeg tenkt på og 8) Kjekk plass å få havari på :?

 #107431  av TOYPARTS
 
Da er bilen endelig ferdigmappet dvs opp til 1,5kg 8) 8) kan iallefall garantere at denne bilen går MYYYYEEEE bedre enn den gamle som jeg hadde, gleder meg til street legal på lørdag 8) 8)

 #107634  av TOYPARTS
 
Da har vi hatt en prøvetur på 15mil for å sjekke at alt er i orden samt "kjøre inn" de nye slicksdekkene, gleder meg som et lite barn til street legal i morgen :D :D :D

 #108275  av TOYPARTS
 
jaja så var ikke bilen helt ferdig enda da, diffen ble knust og mellomakslingen knakk på midten, har nå bestilt TRD lamelldiff som kommer innen 1 uke, det betyr at jeg skal klare å få bilen klar innen kjøringen på karmøy den 29/5

 #108276  av Turbotrille
 
Så du blir ikke klar for Våler altså?

 #108279  av TOYPARTS
 
Turbotrille skrev:Så du blir ikke klar for Våler altså?
Nei :cry: det vil si jeg kan være klar, men tør ikke satse den siste diffen på den helgen, de er ikke gratis å kjøpe de diffene akkurat, og mellomakslingen?? billig???? NEIIIII :roll: :roll:

 #108293  av Turbotrille
 
Synd det, hadde vært spennende å sett bilen din i litt bedre aksjon enn den har fått på Ts-ogn treffet og Street Legal, har liksom blitt litt liten den banen til bilen din. :roll:

 #108636  av TOYPARTS
 
Da var den nye lamelldiffen på vei fra usa, har også levert inn den gamle mellomakslingen for å få de til å lage en ny til meg, har også kjøpt en ny original i tilfelle, kjøpte i samme slengen 2 komplette differ, så da skulle jeg vel ha en stund, tar den ene nye diffen som kommer og bygger den til en værsting. :D :D :D :D :D

 #108651  av Mr2 Mk2
 
TOYPARTS skrev:Da var den nye lamelldiffen på vei fra usa, har også levert inn den gamle mellomakslingen for å få de til å lage en ny til meg, har også kjøpt en ny original i tilfelle, kjøpte i samme slengen 2 komplette differ, så da skulle jeg vel ha en stund, tar den ene nye diffen som kommer og bygger den til en værsting. :D :D :D :D :D
Fett 8) men, :shock: $$$$$$$$$$$$$$$$$ :shock:

 #108655  av TOYPARTS
 
Jostein skrev:
TOYPARTS skrev:Da var den nye lamelldiffen på vei fra usa, har også levert inn den gamle mellomakslingen for å få de til å lage en ny til meg, har også kjøpt en ny original i tilfelle, kjøpte i samme slengen 2 komplette differ, så da skulle jeg vel ha en stund, tar den ene nye diffen som kommer og bygger den til en værsting. :D :D :D :D :D
Fett 8) men, :shock: $$$$$$$$$$$$$$$$$ :shock:
Sånn er det å ha mye hk, da er det andre ting som går i stykker, lurer fælt på hva som blir det neste :roll: :roll: :roll:

 #108866  av TOYPARTS
 
Da skal jeg inn på båten å hente de 2 nye diffene mine i morgen tidlig, gleder meg som en liten unge til å få dette sammen igjen, kvir meg litt til girkassen ryker hvis den gjør det, den er vanskelig å få tak i og DYR.... :roll: :roll:

 #109452  av TOYPARTS
 
Fikk den nye TRD sperren i dag, for å si det slik, DE SER IKKE FEIL UT DE hehehehehe 8) 8) 8) MÅ bli bra dette 8)

 #110350  av TOYPARTS
 
.......
Vedlegg
20002.JPG
20002.JPG (28.26 kiB) Vist 3511 ganger
9001.JPG
9001.JPG (27.93 kiB) Vist 3511 ganger
9000.JPG
9000.JPG (25.87 kiB) Vist 3511 ganger

 #110353  av TOYPARTS
 
...
Vedlegg
00000.JPG
00000.JPG (35.24 kiB) Vist 3506 ganger
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17