Side 1 av 1

Varmeapparat

Legg innLagt inn:19 nov 2004 20:47
av alex007
Hei, har ett spm ang varmeapparatet

den spaken der en bytter fra luft uten fra og innen i fra er uten noe motstand etter jeg skulle bytte fra luft inne til ute.

hva kan ha skjedd og hvordan fixes det?

linker til bilder eller guider?

Legg innLagt inn:19 nov 2004 21:35
av tbergstad
Hva slags bil?

Legg innLagt inn:19 nov 2004 21:40
av Mr2 Mk2
Staget som som har hoppa av,eller knekt..et helvete å skifte nesten uansett bil...

Legg innLagt inn:19 nov 2004 22:21
av alex007
oh glømte å sei att det er en mr2 mk1 86 modell

Legg innLagt inn:19 nov 2004 22:27
av Tor
Det er sikkert bare en overgang som er hoppet av :) Bare og begyne og sjekke rundt.

Legg innLagt inn:19 nov 2004 22:38
av Mr2 Mk2
alex007 skrev:oh glømte å sei att det er en mr2 mk1 86 modell
Haha det er standard på disse at det staget må skiftes...helvete for et drittarbeid,bruker kortere tid på å ta ut motoren en å skifte det lille staget på 40cm.Måtte skifte på min,gjør det ikke igjen :roll:

Legg innLagt inn:20 nov 2004 02:31
av Anders gullstein
Nå driver Jostein å skremmer meg her :shock: . Vet alt om helvette med knekte deler i mekaniske varmeapparat. Det samme skjedde med Galant'n min i fjor vinter. Knekte en del under og bak dasjbordet på førersiden, en avgjørende del for valg av luftkanalene. Det dugget så mye på frontruten at problemet måtte løses, om jeg ikke skulle sitte der med rattet i den ene handa og en tørkefille i den andre. At jeg brukte 12 timer til sammen er jeg helt overbevist over. Lå i kulda og demonterte fra en vrakbil på et huggeri. Måtte ta ut fører setet for å så legge seg langflat med trynet nesten oppi pedalene, noe som er svært koselig i minus grader. Definetivt noe jeg har gjort for siste gang.

Nesten sånn at jeg ikke kommer til å bruke denne resirkulasjonsbryteren på MR2'n :?