TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • En aldri sÃ¥ liten anerkjennelse til vÃ¥r ærede webmaster!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #5897  av jumbo
 
Æres den som æres bør! Synes Kristian har gjort en kjempejobb med å få stablet ny server på beina, med nye funksjoner og forbedret ytelse!

Takk til Kristian, som ofrer egen fritid og lommebok! Kjempebra! :mrgreen:

 #5904  av henningl
 
hehe!! sånn ros vil jeg også ha av mine "barn" :lol:

Men all ros ja... websidene og forumet har utviklet seg noe voldsomt siste året.. :) 2 måneder etter starten virket Kristian klar for å gi opp.. men jeg sa at så fort går det ikke, men om et år har du fått fart på sakene :)

 #5913  av chris
 
Jeg melder meg på den "takk'en" jeg også! Dette er kjempebra. Alt sammen. Blir bare værende mer og mer her inne etter at jeg fant denne siden. Man blir jo hekta :D
Selv håper jeg på å bli bedre kjent med alle her inne :)

 #5916  av erling
 
Flink bisk! Bilde

*Klappe Kristian på skulderen*

 #5917  av Goose
 
Hvis utviklingen her fortsetter slik den gjør nå så om 1 eller max 2 år så blir vi en organisert og registrert toyota klubb.

Tanken er hærlig. med masse medlems fordeller osv... :D 8)

 #5924  av jumbo
 
Goose skrev:Hvis utviklingen her fortsetter slik den gjør nå så om 1 eller max 2 år så blir vi en organisert og registrert toyota klubb.

Tanken er hærlig. med masse medlems fordeller osv... :D 8)
Oops. Jeg leste en smule feil der du skrev "medlems fordeller" - jeg rotet inn en "b" isteden for en "f"... :P

Klubb hadde virkelig vært noe! Jeg synes definitivt vi bør prøve å gå i den retningen på sikt. Vi får se.

Henning: Hvor mange nisser er det i gjengen din? :D

 #5938  av Christian
 
Dette er en knallside ja, du har gjort en super jobb Kristian :D
Kanskje det skulle vært satt opp en advarsel på førstesida : Advarsel, sterkt vanedannende! :D

 #5948  av Goose
 
Christian skrev:Kanskje det skulle vært satt opp en advarsel på førstesida : Advarsel, sterkt vanedannende! :D
Stemmer for! :D

Fin gjeng vi har her ja :wink:

 #5949  av CelicaTurbo
 
takker for skryt, og det stemmer som Henning sier at jeg en stund vurderte å ta ned hele greien pga laber oppslutning og folk som var aktive et par uker og så forsvant. Men de siste månedene har trafikken vært ganske så bra og jeg er strålende fornøyd :)

Ellers så er det litt flere av Hennings barn, og litt mer aktivitet, omtrent 100 poster dagen tenker jeg? Og rundt 180 registrerte medlemmer i forumet, hvor mange medlemmer klubben har aner jeg ikke?

Vokser vi litt til nå så er det høyaktuellt med klubb, så sant noen andre tar det ansvaret :)

 #5951  av Goose
 
Melder meg frivillig som webansvarlig i klubben :wink:

 #5958  av jumbo
 
Tror det er den delen Kristian faktisk IKKE har noe imot, Goose. Dersom vi vokser til å bli klubbaktuelle, er det sikkert uansett greit med litt assistanse, eller kort sagt mer enn en person til å drifte siten.

Det som er verre, er å finne noen til å stå for daglig drift av klubben, blant annet det økonomiske aspektet...

Henning, har du noen meninger rundt hvor mye jobb som faktisk ligger i dette?

 #5970  av henningl
 
Først: 200sx-klubben har 180 brukere på forumet, mer eller mindre aktive, og 50 poster hver dag. Akkurat på antallet poster tror jeg dere her er vel så sterke :) Ser feks Jumbo har 600 poster? Det er like mye som jeg selv har på sx'forumet, over en periode på 7 måneder, og jeg har mest der, mens jumbo jo bare har brukt et par måneder på å nå 600 ;)

Ja, og vi har 100 betalende medlemmer.

Ellers, når det gjelder å starte klubb så blir det straks mye mer arbeid, og det er nok derfor kristian ikke ønsker å ta dette vervet. webmaster er egentlig mer enn nok å henge fingrene i. Det er ikke verre enn at en person kan ta seg av klubben i starten, men det bør være en person som har litt fritid da.. Og etterhvert melder behovet seg for en egen person til å ta seg av salg av forskjellig stæsj. Det kan være MYE arbeid å sende ut 50 postoppkravs-pakker liksom ;)

Jeg foreslår at kristian fortsetter med web'en, og at 2 av dere går sammen om å starte en klubb basert på web'en når dere føler tiden er moden for det. Personlig ville jeg kanskje ventet til klubben er omprofilert til en toyota-klubb fremfor mr2-klubb.

Og så må dere huske å legge litt sosiale planer for japsetreffet så gjengen får møtt og blitt litt sammensveiset :)

 #5972  av jumbo
 
Når det gjelder meg og antall innlegg, synes jeg det er på kanten til å være for mye. Prøver å ta meg i nakkeskinnet fa tid til annen, og minne meg selv på at du TRENGER ikke svare på ALLE innlegg du leser. Men når det handler om noe man interesserer seg mye for, er det neimen ikke lett! :D Tror allikevel at det er viktig at det hersker en viss balanse på forumet, så ikke alt ender opp som en utveksling mellom en enkeltbruker på den ene siden, og alle andre på den andre... Det er ikke positivt.

Vel, regner uansett med at folk klarer å si fra hvis noen skulle plages av at enkelte (f.eks en grå tulling med lang nese) er for taletrengt. :)

Ang. klubb:
Det var akkurat noe i denne gata jeg så for meg, Henning. En MR2-klubb er selvsagt ikke aktuelt, det blir en Toyotagreie i såfall.

Ang. planer for japsetreffet:
Klart vi må få til noe for oss med skikkelige biler! :D Dette bør vi kanskje begynne å planlegge litt folkens? En real fest på fredagen er vel obligatorisk?

BTW: Har du forresten funnet ut/gjort noe mer i forhold til at vi gjerne vil ha en samlet parkering/oppstilling for toyotagjengen? Og ikke minst: Hvor camper vi hen?

 #5983  av henningl
 
Camping kan jeg sansynligvis ikke hjelpe dere med.. men det finnes et par plasser som jeg nok nevner kontakt-info om på japsetreff-sidene når dem er på plass.

Fest på fredagen er det ingen tvil om at det blir :D

Utstillingsplass skal jeg klare å fikse til dere regner jeg med. Men kan ikke love noe om at det blir plass til dere alle.

 #6006  av CelicaTurbo
 
Kan trenge hjelp til å bygge nye sider for jeg mangler motivasjon og energi til slikt nå, vedlikehold skal ikke være noe problem egentlig.

angående camping er jeg litt urolig for hvilken løsning som passer best der, men ett eller annet sted må det vel gå ann å campe..