TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt drifte bil

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #72850  av Remi
 
Hey..

Da e det bestemt vi skal lage drifte bil :D

Er på jakt etter bil for øyeblikke. skal være bakhjulsdrift og den skal ikke koste mer en 10.000 bilen skal da oppgraderes for x antall lapper.. kan nevne racing stoler med mere.
motor blir vi vell kansje og bytte, kommer an på hvordan stand den er i, og hvor stor den er. skal i dag eller på torsdag og se på en BMW 728. den her :

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Men vis noen vet om en billig 240 eller en hiace uansett så er jeg åpen for forslag, er ingenproblem for meg og få den sendt med hurtigruta vis den sku befinne seg sør på, kjenner folk ombord så får det nesten gratis.. så fyr laus vis du har noe liggende :P lakk skader er ingenhindring denne skal lakkeres med "rulla" :D :D :D

 #72863  av doffy
 
Høres ut som en jævli kul plan! ;)
skulle hatt 4 hjulstrekk da, får jo subaru L serien med 4wd turbo, kan vel ikke koste så altfor mye?
evt tervcel med 4agze

 #72870  av Anders gullstein
 
Hehe, sistnevnte hadde vært bra. Tercel i rally spec :)

 #72875  av maxgets
 
må ha litt power om du skal klare noe som helst med en 4wd da..:)

 #72877  av doffy
 
maxgets skrev:må ha litt power om du skal klare noe som helst med en 4wd da..:)

Hvilken del av 4agze var det du ikke fikk med deg? :lol:

 #72882  av Remi
 
4wd er ingen hindring for min del da. men dette prosjekte blir et "vinter prosjekt, vertfall foreløbig.

Tanken her e jo og starte i det små og så kansje bygge seg opp etterhvert men det er i så fall noen år frem i tid. men nu så er det et par stykker som kjøre i gang. så da hiv man sæ me.. den bmwn den 728en blir kansje litt gammel. vet ikke om bakakslingen holder ? er ikke ment til og bare kjøre på parkeringsplass med. men blandt annet et løp på is på innlandet :wink:

 #72883  av Remi
 
her har vi jo saker :D

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

montere motor i baksete så går det her så fint så :shock: :D :shock: :D :D

 #72919  av doffy
 
en bra begynnelse..
Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg :D

 #72924  av Remi
 
Okei snakka med mine med arbeidere nu, og det ser ut som det blir den 728 i .. 190Hk 2.5l ribbe den invendig og montere sportseter. skal se på bilen i morra regner jeg med vis han ikke har solgt den.. :D :D

 #72925  av Tor
 
Den er neppe solgt, men jeg tror du kommer til og skru en del på den BMWen, kjøp heller en billi 240 :)

 #72928  av Remi
 
jo du sir no der. skal no se på den bmwn så får vi se på 240 til helga :wink:

 #72929  av doffy
 
Tor skrev:Den er neppe solgt, men jeg tror du kommer til og skru en del på den BMWen, kjøp heller en billi 240 :)
ENIG ;)
Der går det an å skru og.
Og alle mulighetene..

 #72932  av Remi
 
men bmwn skal sjekkes ut, og vis det er noe der som vi ikke like så skal den ikke kjøpes :wink:

 #72945  av Erlend
 
Ville definitivt anbefalt en billig 240 Turbo :) Sleggebil, god tilgang på billige deler, masse folk med all peilen du trenger i Norge...

240 Turbo blir vel Skandinavias svar på en av de billige driftebilene fra Japan :)

 #72947  av doffy
 
Erlend skrev:Ville definitivt anbefalt en billig 240 Turbo :) Sleggebil, god tilgang på billige deler, masse folk med all peilen du trenger i Norge...

240 Turbo blir vel Skandinavias svar på en av de billige driftebilene fra Japan :)


Og alt man må gjøre hvis man smeller med den er å bulke ut det man smeller i :D