TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt Store ambisjoner og liten forstand.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #294156  av Lørnings
 
Stakkar steffen, det er vel ikke lenge før kjære gamlebilen hans blir lett befølt med vinkelsliper! :P Hehe, ja blir snart sånn "museum for uorginale mr2'er" borte hos deg Arne :wink:
 #294158  av sindrejl
 
nommen har du kjøpt Marianne!? Gamle bilen min det :D *savne* vær snill med henne
 #297859  av Arne rebel
 
En liten update...

Ting tar tid med meg...og det er mere artig å se andre bygge på sine kvalitets prosjekt enn det jeg klarer å skru sammen :wink: Vi har nå fått et nytt verksted\lager på 210m2 som skal innredes og fylles opp av "kjekt å ha ting". Bilene mine er flyttet inn og jeg har så smått startet å komplimentere v6eren etter at jeg brukte mange deler fra den på 8eren, men ting tar tid når en kun har fått innvilget noen få timer i uka på mekking av min "tilsynsfører" som synes det er bedre at jeg hjelper til hjemme enn å "leke" med bilene mine :P Et stemnings bilde...
Bilde
 #297868  av ArildM
 
Venter i spenning på flere bilder fra deg arne, så må du slutte å undervurdere prosjektene dine, de er helråe de også! (Ikke minst for en Mk1 fan :wink: )
 #298132  av Amund
 
TommR skrev:blir inspirert jeg. :) lyst på mr2 mk2 jeg å. hehe når man ser hva noen har fått til med dem. utrolig modig! :)
Er no ein MK1 Arne holder på med då :wink:
 #298138  av Lørnings
 
Amund skrev:
TommR skrev:blir inspirert jeg. :) lyst på mr2 mk2 jeg å. hehe når man ser hva noen har fått til med dem. utrolig modig! :)
Er no ein MK1 Arne holder på med då :wink:
Ein??Det er vel sånn 3 stk! :P
 #303530  av Arne rebel
 
Plumbo: Her har det ikke vært mye fremdrift da jeg fikk en datter i August og tiden går til å skjemme henne bort :wink: Uansett etter kjøringen med mk1.8en i helgen har jeg gravlagt planene om en "drifting karriere" som broderen og Christian har brøvd å overbevise meg om at er veien å gå 8) I løpet av høsten kommer jeg til å innrede verkstedet og da kommer kanskje kreativiteten og arbeidslysten tilbake når kveldene blir lange og kulda setter inn....
 #303543  av Tiendreal
 
Arne rebel skrev:Plumbo: Her har det ikke vært mye fremdrift da jeg fikk en datter i August og tiden går til å skjemme henne bort :wink: Uansett etter kjøringen med mk1.8en i helgen har jeg gravlagt planene om en "drifting karriere" som broderen og Christian har brøvd å overbevise meg om at er veien å gå 8) I løpet av høsten kommer jeg til å innrede verkstedet og da kommer kanskje kreativiteten og arbeidslysten tilbake når kveldene blir lange og kulda setter inn....
og skjela roper etter vinkelsliperen mener du? =P
 #303557  av Supramk3turbo
 
Så deg på rud i helga:) Virkelig fet lyd i bilen din, ikke akkurat hva man forventer å høre når en mr2 kommer ruslende :lol: he he. Drifte?? med mr2'n, er vell kanskje ikke det letteste å begynne med...Men så du fikk lagt den ut et par korte turer :)
 #303572  av Arne rebel
 
Supramk3supra: Jeg måtte nok ha byttet bil, for mr2en er vel litt for nervøs for slikt bruk :wink:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32