TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Carina

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #83678  av Gjest
 
går sakte her.. overtid og ellers en stor haug av ting å gjøre passer utrolig dårlig nå, og da kommer det jo tusen ting :D
Se om jeg får gjort noen småting i morgen. i helgen har jeg helt sikkert ikke tid. blærk

 #83679  av doffy
 
Anonymous skrev:går sakte her.. overtid og ellers en stor haug av ting å gjøre passer utrolig dårlig nå, og da kommer det jo tusen ting :D
Se om jeg får gjort noen småting i morgen. i helgen har jeg helt sikkert ikke tid. blærk
jada hva med å logge seg inn?!? :P

 #85244  av doffy
 
Så går det endelig litt fremover, mye er koblet opp, prøvde å starte i går kveld, men det mangler gnist.. tenkte å finne ut litt idag, men så var jeg heldig nok til å få være med på å tømme søppel for min far.. yay :roll:
Hvis noen har noen gode forslag til tenningen er det bare å kaste de ut i luften.

 #85550  av Morten
 
Hvor er igniteren montert? Har sett noen på forumer rundt omkring som har problemer på 4AGZE hvis den ikke er montert med skikkelig jord.
(longshot, men verdt å sjekke)

 #85590  av doffy
 
Ignitoren er montert ved dempertårn på førersiden rett foran bremsekraftforsterker.
Har ikke tatt meg så god tid til å se rundtom på det enda, men håper å få gjort litt etter jobb idag.

 #87835  av norfoc
 
Ett godt tips til deg er å fjerne skiltene på bildene av bilen din først i tråden, vet med sikkerhet at biltilsynet/politiet søker igjennom diverse forum og ser akkurat etter slike ting som dette.
Ellers lykke til med ett kult prosjekt.

 #87844  av doffy
 
ja d var gjerne ikke så dumt.. ;) skulle faktisk ikke forundre meg om både politi og biltilsyn satt å surfet internett til morgensmultringen og kaffen sin :lol:

 #88385  av doffy
 
Fikk endelig start igår, startet liksågodt på 3 sylindre idet jeg skulle sjekke om d var gnist på ene pluggen.. får håpe ting går litt fortere nå som d e over ;)

 #89774  av doffy
 
vært litt lite oppdateringer her i d siste, men har endelig klart å slite d slappe nakkeskinnet mitt ned i garasjen denne uken og fått unna litt.. har hatt LITT mer motivasjon til å mekke etter den startet, var ute å tok en liten tur med den idag, men da hadde det begynt å fryse, så ble jo bare spinning :D
Har ikke lys enda så kunne ikke kjøre så langt, men d var gøy d lille det var ;)
Panseret passet utrolig nok uten scoop etter en liten justering med hammer på skjelettet til panseret.. men må jo ha noe lufting der ellers e d jo ingen vits med IC. :P

Noen som har noe bra forslag på scoop/luftinntak?

 #92831  av doffy
 
da var endelig bilen kjørbar, og den går GODT :D eller hva sier du kjelliken? :P
prøve å få tatt noen bilder, men e litt igjen av rydding og sånt fremdeles..
må få gjort noe med IC og, siden den ligger i motorrommet og jobber mot sin hensikt uten kjøling..

 #92845  av Kjelliken
 
:D jo rykte tilsier jo det.. Det var jo ikke meg som kjørte bilen min så jeg vet jo ikke helt enda.det var jo wilmann som lånte bilen min der og da og jeg var ikke en gang med. Men slik jeg kjønner det på wilann gikk den vel så godt som carlosen min gjør så det er ikke tvil om at den flytter på seg. :wink:

 #92846  av doffy
 
Kjelliken skrev::D jo rykte tilsier jo det.. Det var jo ikke meg som kjørte bilen min så jeg vet jo ikke helt enda.det var jo wilmann som lånte bilen min der og da og jeg var ikke en gang med. Men slik jeg kjønner det på wilann gikk den vel så godt som carlosen min gjør så det er ikke tvil om at den flytter på seg. :wink:
helt til d kommer sving, da kantrer fergen min :(


noen gode forslag til dempere/fjærer?

 #92847  av Kjelliken
 
:D masse men det kommer vell helt ann på hvor mye en vil legge ut tenker jeg.. :wink:

 #92849  av doffy
 
Kjelliken skrev::D masse men det kommer vell helt ann på hvor mye en vil legge ut tenker jeg.. :wink:
ja d var de pengene og :roll:

kan ikke bli så altfor dyrt altså, noe som holder helt greit ihvertfall..

 #103948  av Sandal
 
ALKO gass dempere (billige og greie) eller gule koni. trur du får det til bilen din. H&r fjører fungerer ganske bra. Men kjempe kult prosjekt. Håpe eg får gjort sånn med toyotaen min engång.