TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Diskanter + dvd

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #75657  av megetlei
 
Noen som har tips til gode diskanter? (Disse skal monteres bak org. dekslene ved speilet)
Hadde også vært tøft med en dvd spiller i 1din størrelse. Forslag?

megetlei
 #75707  av @lpher
 
megetlei skrev: Noen som har tips til gode diskanter? (Disse skal monteres bak org. dekslene ved speilet)
Diskanter kjøper man ikke løst... :) Man kjøper ett sett med midbasser/mellomtoner, diskant og delefilter..som matcher hverandre :)
megetlei skrev:
Hadde også vært tøft med en dvd spiller i 1din størrelse. Forslag?
Shure thing :)

Har fått inn ett par stk. av en helt kurant Pyle DVD-spiller som er i 1-DIN størrelse...og ikke er den dyrere enn de 'nesten 1-dins' dvd-spillerne heller...slik det har pleid å vært :)

Send meg en PM om det høres interesant ut? :)

@lpher

 #75772  av tbergstad
 
Du får kjøpt løse diskanter med 4 ohms impedans hos eltek. http://www.dynabel.no

 #75837  av @lpher
 
tbergstad skrev:Du får kjøpt løse diskanter med 4 ohms impedans hos eltek. http://www.dynabel.no
Å få tak i diskanter er nok ikke problemet :)

Poenget er at det er bortkastede penger, med mindre man kjøper diskanter som passer sammen med mellomtonene man eventuelt har fra før av :)

@lpher

 #75912  av tbergstad
 
I know. Men Eltek er et billig og bra alternativ for bilstereo.. Folk må få høre om dem.

 #75916  av @lpher
 
tbergstad skrev:I know. Men Eltek er et billig og bra alternativ for bilstereo.. Folk må få høre om dem.
Joda...sant nok..men en helt annen ting er jo at med de prisene dere får hos meg...så skal det godt gjøres at det lønner seg å handle noen annen plass uansett :D

@lpher

 #76899  av FireFox
 
SKal du ha noen virkelig bra diskanter ville jeg kjøpt inne stereo diskanter.. du må da dempe dem litt, hvis du ikke gjør det selv kan du dra til noen som driver med stereo, dem burde fikse det lett :)
Jeg bruker nå Scanspeak diskanter.. dem fungerer veldig bra.

Når det gjelder DVD så har jeg ikke mye peiling gitt :?

håper dette hjelper deg noe.