TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lanzar cd-spiller.

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #75877  av Mr2Nyter'n;p
 
Yo! :D Handla en Lanzar cd-spiller til bil i går.. Lanzar! Gøy :wink:
Troa på denne noen? Radioen er ikke bra står det, men kjøper denne pga aux-inngangen da jeg har en fancy liten mp3spiller fra før som jeg tenker koble på'n... Fikk spilleren for 375kr. Ny.. Verdt forsøket uansett.. Lanzar! :D
Link til spilleren: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15039722

 #75881  av @lpher
 
Det var jo jæskla billig ihvertfall :D

Lite kjennskap til Lanzars cd/radio-spillere sjøl...

@lpher

 #75882  av Mr2Nyter'n;p
 
m-mh... Måtte jo bare prøve uansett.. Handler nok antageligvis en til tipper jeg.. Til vinterkjerra :D Uansett spennende å se ettersom Lanzar jo ikke er et ueffent merke innen bilstereo.. Grei selger også.. :)

 #76055  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Uansett spennende å se ettersom Lanzar jo ikke er et ueffent merke innen bilstereo.. Grei selger også.. :)
De produserer nok ikke spillerne selv...

@lpher

 #76101  av Mr2Nyter'n;p
 
Ugh... Det gjør dem vel ikke nei.. Men.. Dem er sikkert ikke heelt likegyldige til hvaslags dingser dem setter sitt merke på.. Uansett var det billig og så lenge den funker noenlunde, er den verdt det :)

 #76125  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Ugh... Det gjør dem vel ikke nei.. Men.. Dem er sikkert ikke heelt likegyldige til hvaslags dingser dem setter sitt merke på..
Tror ikke det er så mange kvalitetskomponeneter å velge mellom i den prisklassen der men... :)
Mr2Nyter'n;p skrev: Uansett var det billig og så lenge den funker noenlunde, er den verdt det :)
Yepp...til den prisen der så er det nesten greit uansett da... :)

@lpher

 #76131  av Mr2Nyter'n;p
 
Brumbrum.. Uansett får man seg en spiller i vinterbilen.. Bedre enn kassett-spiller uansett bare den leser cd'ene greit.. :D
Kunne trengt et tilbud på en aktiv basskasse eller noe jeg..Noe smått til mr2en.. :D

 #76326  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Brumbrum.. Uansett får man seg en spiller i vinterbilen.. Bedre enn kassett-spiller uansett bare den leser cd'ene greit.. :D
Kunne trengt et tilbud på en aktiv basskasse eller noe jeg..Noe smått til mr2en.. :D
Du må følge med på julekalenderen vår serru :D
http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=113&ids=artID

Der prisene til og med overgår hva jeg pleier å gi til TS-OGN medlemmer! :D :D

Denne hadde vi jo til 1.290,- på fredag!! :D
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=661

Vanskelig for meg å si noe som helst om hva som kommer eller ikke....MEN...jeg vil vel egentlig anbefale deg å følge med på denne siden daglig...en liten stund fremover...det KAN jo TILFELDIGVIS hende det dukker opp ett kurant tilbud som passer for deg? :D :D *hint hint* :D

@lpher

 #76348  av Mr2Nyter'n;p
 
Ughugh! Ja, store høvding.. Jeg følge med der heretter! *knele* :D Tror jeg og bilradiospesialisten har en fin fremtid... Øremerket endel kr i fremtia til shoppings der.. mmh.. :)
Stikke og sjekke kalenderen nå, jeg.. Er jo ny dag :!: :D

 #76397  av spkstrp
 
apropos det er audiobahn suben som er til salgs i dag noe å satse på? tror jeg har for liten forsterker uansett :P

 #76549  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Ughugh! Ja, store høvding.. Jeg følge med der heretter! *knele* :D Tror jeg og bilradiospesialisten har en fin fremtid... Øremerket endel kr i fremtia til shoppings der.. mmh.. :)
Stikke og sjekke kalenderen nå, jeg.. Er jo ny dag :!: :D
ROTFLMAO :D Be nice! :D

@lpher

 #76550  av @lpher
 
spkstrp skrev:apropos det er audiobahn suben som er til salgs i dag noe å satse på? tror jeg har for liten forsterker uansett :P
Er faktisk en kurant sub det ja...på linje med RF's P2 12" sub :)

@lpher

 #76563  av Mr2Nyter'n;p
 
@lpher skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ughugh! Ja, store høvding.. Jeg følge med der heretter! *knele* :D Tror jeg og bilradiospesialisten har en fin fremtid... Øremerket endel kr i fremtia til shoppings der.. mmh.. :)
Stikke og sjekke kalenderen nå, jeg.. Er jo ny dag :!: :D
ROTFLMAO :D Be nice! :D

@lpher
Bøtt.. Dæts vått ai æm :P

 #76893  av FireFox
 
Hmm... liker ikke å si dette, men lanzar spillere er noe drit! :oops:
Tok inn en god del Lanzar cd og mp3 spillere av forskjellige slag, og solgte dem ut meget billig for å få dem testet.

8 av 10 spillere kom inn igjen med feil :lol:

 #76894  av Mr2Nyter'n;p
 
Ugh! Dette kan bli spennende.. Da utplasseres den i vinterbilen... Mr2'en får få en annen liten perle.. :D