TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica GT4 Felger

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #79297  av Tor
 
Jeg har et par 17" Toora felger liggende. Jeg lurer på hvilket inpress det er på disse? Er det ikke bare ett inpress som passer Celica da? Lurer også på boltsikrel, er ny på felger så :)

 #79302  av Tor
 
Takker, mangler bare Inpress da :) Vet ikke hva inpress er engang jeg :(

 #79311  av Tor
 
Slenger opp noen bilder av felgene :) De er mishandlet så ikke noen stygge kommentarer her :( Ikke jeg som har vært å kjørt.
Vedlegg
Picture 022.jpg
Picture 022.jpg (32.06 kiB) Vist 4918 ganger

 #79312  av Tor
 
Neste
Vedlegg
Picture 026.jpg
Picture 026.jpg (34.18 kiB) Vist 4917 ganger

 #79313  av Tor
 
Siste
Vedlegg
Picture 027.jpg
Picture 027.jpg (35.53 kiB) Vist 4916 ganger

 #79314  av Tor
 
Og ja :) Gutterommet er ROSA :lol:

Btw, er det noen som har lyst på de er det bare og sende en PM. Fikk tilbud fra Sarpsborg Bil Og Karroseri på retting og lakking av felgene. 800 kr pr stk skulle de ha :) Da mangler det bare gummi og balanserin :) De er ikke skeve, har selv kjørt noen uker med de felgene, kunne ikke merke noe. Men skjønnehtsfeil har de :)

 #79322  av CelicaTurbo
 
innpresset kan du lese selv på felgen, står trolig på innsiden.. se etter "ET" og et nummer.. (med mindre jeg husker det der helt på jordet?) ;)

 #79334  av Tor
 
Dette står inne i felgen :)

8Jx17H2

ET= 35

Noen som kan forklare?

 #79335  av maxgets
 
Tor skrev:Dette står inne i felgen :)

8Jx17H2

ET= 35

Noen som kan forklare?
8= felgens bredde
17= felgens diameter
et35= 35 i innpress(avstanden fra felgens senterlinje til navets anleggsflate;)) du har både positivt og negativt innpress(om den går på ytter eller inner siden av senterlinjen) hva du har husker jeg ikke, men mener det er positivt her i europa når det ikke står noe og att det er på yttersiden.

 #79336  av Tor
 
Takker :)