TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • JVC veksler

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #80231  av Grøndis
 
Er det noen som vet om det går an å koble en JVC cd veksler
til en sony cd spiller??? Eller andre merker??
 #80401  av @lpher
 
Grøndis skrev:Er det noen som vet om det går an å koble en JVC cd veksler
til en sony cd spiller??? Eller andre merker??
No can do...uansett merke...dessverre.... Som jeg pleier å si til kunder som spørr om dette: "minimum samma merke" :) ...og ikke engang da kan det garanteres... :)

@lpher

 #80517  av tojo
 
Var bedre i gamledager da Denon og Sony vekslere gikk overens :D (mulig dem gjør det enno,jeg ikke vite :? )
Jeg hadde Denon spiller, å testet både Sony og Denon 10disc veksler. :D
No Problemos!

 #80844  av @lpher
 
tojo skrev:Var bedre i gamledager da Denon og Sony vekslere gikk overens :D (mulig dem gjør det enno,jeg ikke vite :? )
Jeg hadde Denon spiller, å testet både Sony og Denon 10disc veksler. :D
No Problemos!
Det skyldes vel det faktum at Denon VAR notoriske på å la andre produsere spillere for seg....i dette tilfellet Sony vil jeg tro :) Dette gjelder hva jeg vet ihvertfall bil-spillere og dvd-spillere til hjemmebruk :)

@lpher

 #80851  av tojo
 
:D Stemmer nok det! Var akkurat samme veksleren,bare forskjellige navn. :D Men spilleren lignet ingen andre,mulig det var Sony innmat.(skal sjekke det opp en dag jeg får tid!)
Nå snakker vi om anlegg som var på den tiden det var populært å kjøpe bilstereo hos HIFI Klubben og Kassettspiller/cd veksler var inn!:D haha Nå er det RF som gjelder. :twisted:

 #80855  av @lpher
 
tojo skrev: Nå snakker vi om anlegg som var på den tiden det var populært å kjøpe bilstereo hos HIFI Klubben og Kassettspiller/cd veksler var inn!:D haha Nå er det RF som gjelder. :twisted:
LOL :D Jeg var faktisk også medlem i den banden som handla "alt" hos HiFi klubben for mange mange år sia :D

Egentlig littegranne synd at de droppa bilstereo da...

@lpher

 #80858  av tojo
 
Joa det var tider det! Denon,Pheonix gold,Cerwin vega(mye lyd,lydkvalitet nja hvem brydde seg om det :D )
Bare spille HØYT helst med 15" eller 18" sub(i enkelte tilfeller flere :twisted: ) (Stroker var jo også en hit :D )
Husker spesielt en giftgrønn Jetta som var veldig mye omtalt!
Etter den tiden var det NEBY conseptet som var det hotte for min del!
JBL JBL og litt JBL( Kjempebrae høytallere/sub :twisted: )
I den sammenhengen vil jeg nevne en SAAB som holdt til i Trondheim.
(spilte jævlig bra den bilen :D )
Dette ble veldig offtopic :( Sorry men jeg sporet helt av.
Bilstereo er coolt :twisted:

 #80881  av @lpher
 
tojo skrev: Joa det var tider det! Denon,Pheonix gold,Cerwin vega(mye lyd,lydkvalitet nja hvem brydde seg om det :D )
Bare spille HØYT helst med 15" eller 18" sub(i enkelte tilfeller flere :twisted: ) (Stroker var jo også en hit :D )
LOL :D Har hatt "litt av hvert" av annlegg i "litt av hvert" av biler sjøl opp gjenom åra ja :D
tojo skrev: Husker spesielt en giftgrønn Jetta som var veldig mye omtalt!
Hmmm...de demrer....var de den som havna i Trondhei på ett eller annet tidspunkt?
tojo skrev: Etter den tiden var det NEBY conseptet som var det hotte for min del!
JBL JBL og litt JBL( Kjempebrae høytallere/sub :twisted: )
Det ble bare sik ja....i husker det sjøl... :D
tojo skrev: I den sammenhengen vil jeg nevne en SAAB som holdt til i Trondheim.
(spilte jævlig bra den bilen :D )
Hmmm....not shure about this one :)
tojo skrev: Dette ble veldig offtopic :( Sorry men jeg sporet helt av.
Bilstereo er coolt :twisted:
Yes it is...og jeg kan vel egentlig skrive under på at om man liker god lyd...og har hatt dette....så er det ingen vei uteom...no use å lure seg sjøl til å tro anderledes :D

Jeg personlig har ligger noe i dvale hva gjelder hjemmestereo de siste åra...men skal se om jeg ikke får på plass litt mer habile ting der også etterhvert...looking forward til det ihvertfall :)

@lpher