TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rockford Fosgate 2005

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #84781  av tojo
 
:D Hva med en liten Newsflash/Sneakpeak over RF`s 2005 produkter?
(@lpher!!! Noen produktbilder?)
 #84797  av chris
 
tojo skrev::D Hva med en liten Newsflash/Sneakpeak over RF`s 2005 produkter?
(@lpher!!! Noen produktbilder?)
Vi har vel bare fått noe muntlig løs info over hva som kommer, ikke noe håndfast. Men dere skal få vite så fort vi vet noe ;)

 #84798  av tojo
 
Regner med RF kommer med mye fint i år! Dem har jo 25års jubileum :wink: Kansje det kommer noe 25Ltd produkter. :?

 #84855  av chris
 
tojo skrev:Regner med RF kommer med mye fint i år! Dem har jo 25års jubileum :wink: Kansje det kommer noe 25Ltd produkter. :?
kanskje det ja ;) som sagt, dere vil få vite det når den tid kommer ;)

 #84859  av tojo
 
Denne kommer nok snart i deres hyller!
Bilde
25 to LIFE
Punch 45 Special Edition amplifier .(lite bilde)

 #85039  av @lpher
 
tojo skrev:Regner med RF kommer med mye fint i år! Dem har jo 25års jubileum :wink: Kansje det kommer noe 25Ltd produkter. :?
NÃ¥ de er nok litt eldre enn 25Ã¥r da :D

http://www.autohifi.no/index.php?aID=14&ids=artID

PS! Mer sladder om nye produkter etc. kommer...men det er litt hektisk hos meg fortia...så jeg må ta det når jeg får tid :)

@lpher

 #85104  av tojo
 
Bilde :oops: Opsidaisy er vist bare bilforsterkerne sånn går det når man ikke kan Bilde

Referat fra RF`s sider:

TEMPE,AZ- Rockford Fosgate announces a special edition line amplifiers....The Punch and Power series,the most famous amplifiers in car audio will be available every three months starting in February.

Rockford Fosgate has begun shipping the Punch 45, the amplifier that"... started the car audio craze" back in the 1980`s according to Ron Trout, Brand Manager for Rockford Fosgate and self appointed warden of those serving a 25 to LIFE. sentence.


Venter i spenning på sneakpeak/Newsflash. :P