TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465130  av Makk
 
https://www.cnn.com/2019/10/02/us/virgi ... index.html

Ok bro, regner med du ikke synes CNN som er selveste julestjerna i leftieland er noen konspinisser.

Det tar deg 2 minutter på en søkemotor.

Dette er langt fra eneste sak i La-La land, vanlige folk blir fjernet for og ikke konformere til Big Gay Pharma.

https://www.express.co.uk/news/world/16 ... ransgender

https://youtube.com/watch?v=jgokvBQB__8&feature=shares

https://nypost.com/2022/05/14/kiel-wisc ... -pronouns/

Tenk så fint det hadde vært om barna dine kom igjen sammen med politiet og forteller at du og familien din er nå tiltalt for å si noen ord, siste sak er ikke mindre enn totalsjokkerende.

Det er du som må åpne øya i skallen din.
 #465131  av ArildM
 
Har ingen ønske om å agitere deg og få deg irritert. Som jeg sier, håper du har det bra med deg selv og dine nærmeste :)

Verden har alltid utfordringer, og har alltid hatt det, og slik vil det alltid bli.
Hvordan vi reagerer på de utfordringene, det er opp til oss selv.

Jeg akter ikke å la hva enn som står på diverse sider på internett gjøre meg opprørt. Det berører ikke meg.
Munkene i Tibet bærer ikke nag etter at Kina drepte utallige tusen folk og tok landet deres, og jeg tenker vi har litt å lære fra de. Det hjelper så fint lite å sitte der å si at alt går til helvete, for det går det som regel fint, hvis ikke går det over :)

Som sagt, håper du har det fint med deg selv, og håper du disponerer din tid her på jorden til noe som føles meningsfullt og givende.
 #465132  av Makk
 
Ute av syn, ute av sinn da faktisk.

Det har kommet hit også så smått, vil VI ha det slik? Eller kan vi slutte å legitimere det.

Du som fyrer så godt med ved ta imot ett råd, si nei til pipesensor lol.
 #465137  av Makk
 
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7 ... elt-stille

Gud å fader bevare meg vel, den største gleden i verden er å slippe bo der nede.

Arme med elektriske lekebiler, veier fra helvette, sjåfører med barnehage opplæring i lekebiloperasjon fra Hunderfossen og potet-alkoholikere til politikere.

Hvert JÆVLA år kommer vinteren som julekvelden på kjerringa i den der staden der hahahahhaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #465138  av ArildM
 
Hold dere hjemme sto det tilogmed i avisene :lol:
50000 x bambi på glattisen = dyrere forsikring for alle sammen :D

Snøstorm og kaos i Finnmark?
Hører ingenting, for det er ingenting å skrive om :D
 #465139  av celicat23
 
Alltid gøy å høre om håpløse østlendinger og snø, fra folk som bor på steder hvor det er 4 veier som skal måkes og 50% av de som bor der eier traktor :lol: Det er LITT anderledes forhold her nede. Og haugen med snø som lå på panseret i dag var høyere enn taket på bilen så det er ikke sånn at det har kommet 10cm liksom :wink:

Som ekstra underholdning bestemte den driten av en audi a3 jeg bruker til daglig og ikke starte. PERFEKT med sånn feil når det kommer 1 meter med snø. Og hva tror dere møller vil ha for en simpel starter til en simpel a3? De ligger fra 1300kr til sånn 3500kr for en fjong bosch på nett... Møller vil ha.......? NEI, du gjetta ALT for lite: møller vil ha 9860kr. Hvis du vil ha med bolter så bikker det 10.000kr.

Det ble bestilt starter på nett, for 2750kr. Nå er det bare å finne motivasjon til å gidde bytte driten ute i det fine været... Og fikser ikke det så bilen starter så tror jeg det er jævlig kort tid til jeg er toyota eier igjen.
 #465140  av magnesmurf
 
Nå har det vært skrevet ende opp og ned i avisene om togene som aldri går.
Men igår, når all annen trafikk sto bom fast, og alle busser var innstilt. Da fungerte jernbanen tilnærmet feilfritt :lol:

Og jeg var fordømt glad for subaruen til kjerringa igår. Den sto aldri fast (måtte taue ut en bmw fra parkeringa på butikken. Han kom seg ikke av flekken på flatmark) :lol:
 #465141  av ArildM
 
Vi på landet/bygda må jo ha noe å godte oss over :D
Har pendlet 10 mil om dagen i alle slags forhold, og forstår at det blir kaos. Kanskje enda mer i by der det ikke akkurat er så mye plass å gjøre av store mengder snø og ganske så mange tusen skal forflytte seg. Men litt komisk er det for min del uansett :) Veldig mye kunne vel ha vært unngått med lavere fart?

Når brøytesjefen anbefaler piggdekk etter mange års aktiv kamp mot piggdekk blir det bare enda mer komisk:
https://www.nrk.no/norge/broytesjef-chr ... 1.16244881

Kudos til togtrafikken i alle fall! Håper flere benytter seg av det tilbudet der dette er mulig :) Er vel kanskje begrenset kapasitet her også?

Tromsø er jo en relativt stor by det også, men hører sjeldent om trafikk-kaos der oppe? Greit nok det er 65k vs 650k innbyggere, men skulle jo ligge an til noe der oppe også?
 #465142  av celicat23
 
Her i Norges rasshøl (østlandet) så er det så fint organisert med at de fleste jobbene er i Oslo, så folk pendler fra hele østlandet så på til og med helt fine sommerdager er det kø fra 7-9 og så igjen fra 15-17 hver føkkings dag :roll: Så det er ikke kø på grunn av snøen, for kø er det hele året rundt, det blir bare ekstra ille når alle står å spinner i 30cm snø og brøytemannskap står i samme køene.

Kollektiv trafikken her nede er flott, hvis du liker å STÅ hele veien, og så måtte bytte buss/tog minst 1 gang før du er fremme. Veldig flott. Og parkeringer fjernes fra stasjoner, for du skal jo selvfølgelig ikke få kjøre til stasjonen for da forurenser du :roll: :roll: Sentrale østlandet er så jævlig retardert plass.
 #465143  av Makk
 
Hahaha.

Jeg tok toget fra Porsgrunn og opp til Oslo en gang før krigen, noe så smekkfullt er det bare India som topper.

Men jeg fant ett sted som var helt tomt, NSB Comfort.

Dit gikk jeg, gjett om jeg ikke skal stå sammen med the general rabble :lol:

Verdt hver krone ekstra.

Hvert minutt av hele turen tenkte jeg at alle som bor her må være del av et slags Truman Show - galehus edition.
 #465145  av ArildM
 
Japp. "idioter" finnes over alt, og det er utrolig hvor mye en persons latskap kan ødelegge for utallige andre :wink:
NÃ¥ var vel ha der karen i Trondheim? Noe som viser at det finnes virkelig smarte folk over alt :lol:
 #465150  av ArildM
 
Heihei, noe positivt :D
Cider og litt festival høres ikke feil ut :mrgreen: :mrgreen:

Fikk strømregning på 3k i desember, og da har vi hatt på 2kw ekstra varme døgnet rundt i kjelleren etter en vannlekkasje i noen uker. Skjønner ikke hva den store fuzzen over alt er :) Takk for strømstøtten!
  • 1
  • 1123
  • 1124
  • 1125
  • 1126
  • 1127
  • 1138