TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465981  av ArildM
 
Skjønner i alle fall at det gir grobunn for mange "konspirasjonsteorister" :?
Har vel alltid vært mange som snakker om hva sannheten egentlig er ((ikke at det noen gang vil finnes én objektiv sannhet), men vi har vel aldri vært lengre fra den.

Igjen er jeg helt enig der, men mangler evnen til å bry meg :lol:
Hva enn jeg ikke har noen innvirkning over orker jeg heller ikke å bry meg om :)
 #465983  av ArildM
 
Damn. Da har du det på stell :shock:
Blir noen ekstra timer i året med støvtørking da 8)
Og skal man ta en kaldstart midt inne på stuegulvet? Eller trille bilen ut for hånd som en annen amatør? Mange "tunge" spørsmål som melder seg :D Var i det minste ikke en gammel amcar så man slipper å legge noe under for å samle opp veskene som lekker ut :)
 #465987  av ArildM
 
Var det ikke projektor skjult i taket fra før av? Done deal 8)
Enkelte mener at bil ikke er kunst, men om du har den på utstilling i stua må det vel være det? :D
 #465989  av ArildM
 


Mere shitty spill :D :D Hva var tanken med at man må kjøre hver enkelt bil i timesvis for å låse opp muligheten til å modifisere dem? :lol:

Har spilt og kost meg mer med Indie spill enn alle AAA utgivelser i det siste. Starfield? Blæh. Diablo 3, jeg kjøpte det etter å ha lest masse positive anmeldelser, vel shame on me, det var også crap.

Spiritfarer og Cocoon?
Morsomt som bare det. Sikkert fordi at det er lagt av folk som faktisk legger litt sjel i det de gjør :?:

Jaja, Forza er i det minste inkludert i Gamepass, så jeg kan prøve det i et par timer og se selv.
 #465991  av ArildM
 
Oldies but goldies sier du, kanskje jeg må gjøre akkurat det :D
Finner sikkert en eller annen emulator som kjører i Ubuntu :? Hadde vært skøy å prøvd i alle fall!

EDIT:
https://megablogging.org/ps2-emulator-for-ubuntu/

https://forum.arduino.cc/t/making-an-xb ... tu/1134394

Ser ut til at det er null stress å få til.

EDIT 2;
Forresten ble Gran Turismo 2 lansert i 1999, så kun 2. gen Calinda der.

"The Toyota CALDINA GT-FOUR '02 is a road car produced by Toyota. It appears in Gran Turismo 4, Gran Turismo PSP, Gran Turismo 5 and Gran Turismo 6. "

Vet ikke om stuepcen med 5600G klarer å emulere det heller, er vistnok ganske krevende.
Jaja vi får se :D
 #465993  av ArildM
 
PCSX2 var nevnt i guiden ovenfor, ser ut til at den har en egen build til Linux, så man slipper å tulle med Wine eller tilsvarende, så ytelsen bør vel være ca lik som i Windows.

Er år og dag siden jeg solgte min I7 2600K maskin, og har ikke hatt noen dedikert gaming pc siden den gang. Bare Xbox.
 #465994  av celicat23
 
Blir stort sett bare gaming på xbox'en her også. Har veldig små krav til pc'n og bygger sjelden ny så kjøpte litt kraftigere deler enn jeg trenger, bare for å slippe tenke på at jeg kanskje må oppgradere noe om 4-5 år. Det er ikke akkurat aktuelt med en pc som drar 6-700W med strømprisene som er nå heller :? Største kostnaden for meg er egen fobi om lyder, så pc'n må være 100% lydløs. Hadde spart meg selv sikkert flere tusen hadde jeg ikke vært skada i toppen :lol:
 #465995  av Makk
 
Steike, gidder dere bygge selv enda altså :D

Har kjøpt ferdig vare fra øverste hylle de 4 siste gangene, klarer ikke slå feil, dem har fått opp øynene på hvorfor folk bygde selv i det store å det hele, customizability, compatability og overclockability.

Det er ganske feite hovedkort i sakerne bare man legge en 25 tusen og oppover i selve maskinen :D

Kjøpte nettopp ny pga Star Citizen krever så masse hardware, men føles litt bah atm for jeg har nettopp ragequitta det helvettes alpha i 14 år møkkaspelet :D

Trassig at jeg må straks ha meg ny skjerm... Og den sniffer vel rundt Ti laken den også om den skal utnytte pc'en, fakk.
 #465996  av ArildM
 
Baller på seg vettu :lol:
Fant ikke noe ferdigbygget som hadde det jeg ville ha, en kompakt stuepc med god ytelse. Fantes noe Intel NUC greier, men synes ikke ytelsen svarte til prisen. Den jeg bygde sist er 20 x 20 x10 cm ish, og huser 5600G prosessor, 16Gb minne og 1tb ssd, alt til rundt 6 lapper. Alt jeg trenger til dagligdags :) Matcha hele greia med en diger Noctua kjøler med superstille vifte.

Samt det er digg å bygge selv, kanskje for eksakt motsatt grunn av det folk kjøper ferdigbygget :lol: :D
Det er ikke enkelt, men utrolig tilfredsstillende å supernerde hver enkelt komponent man skal velge ut, og så se at det blir som man vil ha det til slutt.
 #465997  av ArildM
 
https://www.tv2.no/broom/stoppet-ekstre ... /16120537/
Stoppet ekstrem BMW: – Virket ikke som han forsto alvoret
Oioi, snakker vi turbomatet M5 med 1500hk?

Neida :lol:
Føreren av en heftig stylet BMW 520
SÃ¥ 200hk ish? :lol:
Bilen var nemlig lakkert i flere farger, og hadde en svær bakspoiler og et ombygd eksosanlegg som avga kraftig lyd.
Å nei å nei :shock:
Lakkert i FLERE farger :shock:
Svær bakspoiler :shock:
Modifisert eksos med kraftig lyd :shock:

Lenge leve fine overskrifter, og min fasinering av det, og selvfølgelig videreformidlingen av den, slik at Broom får enda flere klikk :mrgreen:
 #465999  av celicat23
 
Jesus, nye mission impossible filmen er så dum at jeg klarte ikke se den ferdig engang... Handler om kunstig intelligens som blir selvbevvist og Ethan må seff stoppe kunstige intelligensen. Når han møtte agenten som jobber for AI'n (AI'n har seff en dude som jobber for den, seeeelvsagt) og begynte prate om "IT'S AFRAID...." mens AI'n hadde tatt over alle skjermene på en nattklubb og "ser han"........... Det er en grense for hvor mye jeg kan skru av hjernen når jeg ser film, og denne filmen krever at du lobotomerer deg selv med treborr og stavmixer først.
  • 1
  • 1132
  • 1133
  • 1134
  • 1135
  • 1136
  • 1140